۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
گردشگری سلامت برندسازی نشده است
در گفتگو با بازار؛

گردشگری سلامت برندسازی نشده است

ساری- زنگویی، دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با اشاره به ظرفیت های مازندران گفت: تاکنون گردشگری سلامت در استان و ایران برندسازی و معرفی نشده است.

مجید زنگوئی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که دغدغه معرفی ظرفیت های مازندران در حوزه بین المللی وجود دارد، گفت: مازندران در حوزه گردشگری سلامت ظرفیت های فوق العاده ای دارد اما در زمینه برندسازی و معرفی آن در حوزه های ملی و بین المللی اقدامی نشده است.

وی بهره گیری از ظرفیت رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ را از جمله طرح ها برشمرد و گفت: در راستای این عنوان مذاکراتی با نهادهای بین المللی مختلف صورت گرفته است و قرار شد هم افزایی بین نهادهای بین المللی انجام شود.

وی ادامه داد: از همه ظرفیت ها برای معرفی رویداد ساری ۲۰۲۲ در حوزه بین الملل اقدام می کنیم تاظرفیت های ایران و مازندران معرفی شود و باید نسبت به برندسازی ظرفیت های استان مازندران اقدام کنیم.

زنگوئی با بیان این که گردشگری تندرستی مورد توجه ویژه کشورهای مختلف دنیا است، گفت: در حوزه گردشگری تندرستی در ایران اقدام جدی تاکنون صورت نگرفته است و باید این موضوع به صورت گسترده در سطح بین المللی معرفی شود.

کد خبر: ۱۹۶٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha