۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴
ایران از برجام منافع اقتصادی نبرده است| قاره سبز حسن نیت خود را نشان دهد
نماینده مردم دامغان در مجلس:

ایران از برجام منافع اقتصادی نبرده است| قاره سبز حسن نیت خود را نشان دهد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: آلمان، فرانسه و انگلیس و همچنین ایالات متحده تصور می کنند همچنان ابرقدرت های دنیا هستند و دیگر کشورها باید مطیع محض آنها باشند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی اکبر علیزاده برمی، با اشاره به بیانیه تروئیکای اروپایی بعد از نشست شورای امنیت در رابطه با قطعنامه ۲۲۳۱، گفت: آلمان، فرانسه و انگلیس و همچنین ایالات متحده تصور می کنند همچنان ابرقدرت های دنیا هستند و دیگر کشورها باید مطیع محض آنها باشند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر زمان یکجانبه گرایی گذشته است، اظهار کرد: ایران اسلامی علی رغم اجرایی کردن همه تعهدات برجامی خود، هیچ منافع اقتصادی نبرده است.

وی با اشاره به اینکه اروپایی ها در زمان خروج ترامپ از برجام سکوت کردند اما اکنون عنوان می کنند که کشورمان ناقض قطعنامه ۲۲۳۱ است، ادامه داد: چنین رویکردی تناقض در مواجه با یک تعهدنامه بین المللی مانند برنامه جامع اقدام مشترک است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه بر اساس قانون مصوب قوه مقننه کشورمان تعهدات برجامی را اجرایی نمی کند، افزود: اگر قرار شد اروپایی ها به برجام بازگردند، ابتدا باید حسن نیت خود را ثابت کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع باید تحریم ها و محدودیت ها برداشته شود تا مشخص شود اروپایی ها ثابت قدم هستند و پیرو سیاست های آمریکایی ها نیستند.

کد خبر: ۱۹۶٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha