۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱
برف‌روبی ۷۷ کیلومتر از جاده های ایلام
مدیرکل راهداری ایلام خبر داد؛

برف‌روبی ۷۷ کیلومتر از جاده های ایلام

ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: طی فعالیت سامانه بارشی اخیر ۷۷ کیلومتر از محورهای شریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به بارش برف و باران در ۱۳ محور ارتباطی از شهرهای استان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته تاکنون ۱۵۵ تن شن و نمک در جاده‌های استان مصرف شده است و ۷۷ کیلومتر از محورهای شریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

وی با بیان اینکه با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در ۹۵ مقطع از محورهای این استان انجام شد، بیان کرد: کمک رسانی به ۵۳ دستگاه خودرو نیز طی شبانه روز گذشته توسط عوامل راهداری انجام شده است.

چشمه خاور اضافه کرد: در حال حاضر ۳۲ گروه راهداری (ثابت و سیار) با ۲۲۸ نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه‌های استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده‌ای را بر عهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام از ذخیره سازی ۱۱ هزار تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در ۱۳ راهدارخانه استان خبر داد و یادآور شد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

کد خبر: ۱۹۶٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha