۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
بهترین سایت خرید روفرشی در ایران

بهترین سایت خرید روفرشی در ایران

از قدیم الایام تا کنون روفرشی ها جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانیان داشته و به وفور استفاده قرار می گرفتند.

به گزارش بازار، از قدیم الایام تا کنون روفرشی ها جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانیان داشته و به وفور استفاده قرار می گرفتند. این روفرشی ها وظایفی همچون پوشاندن فرش های گران قیمت را برعهده داشته و به عنوان زیرانداز نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول در طی سالیان دراز دست خوش تغییرات بسیار زیادی شده و امروزه شاهد انواع و اقسام مختلفی از آن در بازار هستیم.

کاربرد روفرشی و اهمیت آن

 در حال حاضر بیشترین کاربرد روفرشی به صورت پوشاندن و کاور کردن فرش به منظور محافظت از آن و جلوگیری از آلوده شدن فرش های گران بها می باشد. در صورتی که در خانه کودک خردسال داشته باشید فرش شما به وفور توسط بازیگوشی و بی احتیاطی کودک آلوده خواهد شد. به همین علت می توان از یک روفرشی استفاده کرد که فرش نفیس شما را محافظت نماید.

به علاوه قرار گرفتن فرش در معرض گرد و خاک و نور خورشید موجب میذشود به مرور زمان رنگ آن کدر شده و یا از بین برود. تمامی این عوامل موجب می شود تا روز به روز به تعداد متقاضیان تقاضای خرید روفرشی در بازار افزوده شود. اگر نگاهی عمیق و منطقی به موضوع بی اندازیم می بینیم که استفاده از روفرشی به شدت صرفه اقتصادی دارد.

مهم ترین بازار روفرشی ایران

1310

در بازار فروش روفرشی ها مراکز گسترده ای دایر شده اند که این کالا را با قیمت ویژه و بدون واسطه یا با واسطه به مشتریان ارائه می دهند. بهتر است بدانید که فرش یزد مشهورترین روفرشی در ایران و جهان بوده و سالیانه روفرشی های بسیاری در این شهر تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند.

امروزه مراکز بسیاری شکل گرفته اند که به صورت اختصاصی اقدام به عرضه روفرشی های متنوع می نمایند. در این میان یافتن یک فروشگاه معتبر که روفرشی اصیل یزد را با قیمتی مناسب به فروش برساند بسیار مهم به نظر می رسد.

در دنیای امروزه که علم و تکنولوژی پیشرفته قابل توجهی داشته است، برخی از فروشندگان اقدام به ارائه محصولات خود به صورت اینترنتی نموده اند. بنابراین هنگامی که صحبت از بازارهای روفرشی ایران می شود نباید تنها به فروشگاه های حضوری اتکا نمود.

بهترین سایت خرید روفرشی

ممکن است این سوال را بپرسید که چگونه شرکت های پخش امکان فروش مستقیم برای مشتریان از راه دور را میسر می سازند؟ پاسخ این گونه خواهد بود که این شرکت ها اقدام به راه اندازی سایت هایی نموده اند که وب سایت "یزد نساج" یکی از برترین آن ها است.

شما می توانید در این وب سایت بدون آن که نیازی به مراجعه حضوری داشته باشید، به صورت مستقیم روفرشی را از تولید کنندگان خریداری کنید. با خرید روفرشی از وب سایت یزد نساج، یک خرید بدون واسطه را تجربه کرده و با صرف هزینه های اقتصادی و مقرون به صرفه می توانید یک خرید لذت بخش را داشته باشید.

انواع روفرشی در سایزهای مختلف

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید روفرشی باید به آن توجه کنید استاندارد بودن سایز روفرشی است فرش خریداری شده هر چقدر که از زیبایی ظاهری برخوردار بوده و کیفیت بافت آن بالا باشد، در صورتی که در سایز مناسب تولید نشده باشد استاندارد نخواهد بود. بنابراین یافتن یک وب سایت معتبر در زمینه خرید روفرشی بسیار حائز اهمیت است.

تقریبا می توان گفت که تمامی روفرشی ها از نظر طرح و مدل جذاب بوده و دل های خریداران را می ربایند؛ اما ناچاریم که تنها به تعدادی اندک بسنده نماییم! یزد نساج طیف وسیعی از روفرشی های متنوع را با ابعاد استاندارد ۳ متری، ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری عرضه می نماید. بنابراین می توانید با در نظر گرفتن ابعاد فرش یا مساحتی که می خواهید آن را تحت پوشش قرار دهید اقدام به خرید روفرشی از این وب سایت نموده و از استاندارد بودن آن مطمئن باشید.

انتخاب روفرشی مناسب و اصل

روفرشی که انتخاب می کنید باید اصیل بوده و تمام ویژگی های آن مناسب و چه بسا عالی باشد. برای انتخاب روفرشی مناسب و اصیل باید به مراکز خرید معتبر و مجاز مراجعه نمایید. وب سایت یزد نساج با ارائه برترین روفرشی ها از برندهای مشهور یزد، طیف وسیعی از نیازهای کاربران را برطرف ساخته است.

لازم به ذکر است که نوع الیاف طبیعی به کار رفته در روفرشی تاثیر بسزایی در کیفیت محصول مورد نظر دارد. بنابراین بهتر است روفرشی هایی خریداری نمایید که دارای تار و پود مستحکم بوده و به راحتی دچار نخ کشی و گسستگی نشوند.

خرید و فروش روفرشی جدید

خرید و فروش روفرشی جدید از تولیدکنندگان به صورت مستقیم و فروشگاه های عرضه کننده روفرشی به سود مشتریان خواهد بود؛ زیرا که کمک می کند بدون هیچ گونه دلالی در ارتباط با تولید کننده بوده و انواع و اقسام روفرشی را با قیمت نازل و کیفیت بالا و به دور از هرگونه واسطه خریداری نمایید.

 خرید و فروش روفرشی جدید بدون واسطه به نفع هر دو طرف معامله است. متقاضیان می توانند برای خرید و فروش روفرشی های مدرن شیک و باکیفیت به یزد نساج مراجعه کنند. روفرشی خریداری شده را می توان در اتاق پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، راهرو، نشیمن، محل کار و ... استفاده نمود.

چگونگی خرید روفرشی از یزد نساج

وب سایت یزد نساج تنها اقدام به ارائه روفرشی ننموده و  با ارائه محصولاتی دیگر مانند کاور تشک، پرده پانچی و ... طیف وسیعی از نیازهای شما را برطرف می کند. برای اطلاع از قیمت کاور تشک، قیمت روفرشی و... می توانید به این وب سایت مراجعه کنید.

برای خرید روفرشی از یزد نساج تنها کافی است سری به وب سایت این مجموعه به نشانی «  https://yazdnasaj.com/ » زده و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. به علاوه شما می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و پس از دریافت مشاوره های رایگان کاربردی اقدام به انتخاب روفرشی و محصول مورد نیاز خود نموده و سپس خرید خود را انجام دهید.

انواع محصولات ارائه شده در یزد نساج

تفاوتی ندارد که قصد خرید پرده پانچی را دارید و یا آن که می خواهید تشک خود را توسط یک کاور ضد آب حبابی بپوشانید! در هر صورت یزد نساج با ارائه برترین محصولات آماده ارائه خدمت به شما هموطنان عزیز است. از جمله انواع روفرشی های ارائه شده در یزد نساج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱.روفرشی کلاسیک

در بافت این روفرشی از طرح ها و نقش های کلاسیک و سنتی مانند: لچک، ترنج، خشتی و افشان استفاده می شود. این نوع روفرشی دارای ضخامتی کم تر بوده و بهترین انتخاب به عنوان زیرانداز در گردش و سفر است.

۲.روفرشی مدرن

روفرشی های مدرن دارای ظاهری مخملی بوده و بسیار جذاب و شیک هستند. به علاوه می توان از هر دو سمت این روفرشی استفاده کرد.

۳.روفرشی مدرن ابریشمی

این نوع روفرشی توسط متریال ابریشم مصنوعی یا پلی استر بافته می شود. به همین علت دارای ظاهری بسیار زیبا بوده و ظرافت و درخشندگی قابل توجهی دارد. به علاوه برای زیبایی دکوراسیون از این روفرشی ها به وفور استفاده می شود.

۴.روفرشی مخمل

این نوع روفرشی دارای بافتی ضخیم و محکم بوده و بهترین انتخاب برای نگهداری از فرش در مقابل آلودگی و نور خورشید است. ضخامت بالای این روفرشی از مزایایی است که می توان به آن اشاره نمود. کیفیت و مرغوبیت این روفرشی بسیار بالا است.

کد خبر: ۱۹۶٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha