۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
قیمت بیت کوین همچنان راکد است| چرا قیمت فعلی برای بیت کوین مهم است؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

قیمت بیت کوین همچنان راکد است| چرا قیمت فعلی برای بیت کوین مهم است؟

صبح روز شنبه سوم دی ماه، بازار رمزارزها مانند روزهای گذشته در وضعیت سکون نسبی قرار داشته و بیت کوین به عنوان رمزارز نخست این بازار همچنان در محدوده قیمت ۱۶۸۰۰ تا ۱۷ هزار دلار قرار دارد.

به گزارش بازار؛ صبح روز شنبه سوم دی ماه، بازار رمزارزها مانند روزهای گذشته در وضعیت سکون نسبی قرار داشته و بیت کوین به عنوان رمزارز نخست این بازار همچنان در محدوده قیمت ۱۶۸۰۰ تا ۱۷ هزار دلار قرار دارد.

البته این سکون قیمت تا حد زیادی منطقی بوده و تنها یک روز مانده تا کریسمس، معمولا بازارهای مالی در تمام جهان به حالت سکون نسبی درآمده و افت و خیز چندانی نخواهند داشت.

اما حجم بازار رمزارزها طی شبانه روز گذشته با ۴.۷۵ درصد افزایش به ۲.۳۹ تریلیون دلار رسیده که ۱۰۲ میلیارد دلار از این حجم مربوط به پروژه های دیفای است.

تحلیل قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین همچنان راکد است| چرا قیمت فعلی برای بیت کوین مهم است؟

چشم انداز فنی بیت کوین عمدتاً بدون تغییر است. اگر قیمت این رمزارز از ۱۷۰۰۰ دلار عبور کند، احتمالاً این افزایش قیمت به سمت مقاومت ۱۷۵۰۰ دلاری ادامه خواهد یافت. اگر قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۶۵۰۰ دلار برسد، سطح حمایت بعدی روی ۱۶۳۲۰ دلار خواهد بود.

با وجود این واقعیت که RSI و MACD هر دو در منطقه خرید مثبت قرار دارند، میانگین متحرک ۵۰ روزه همچنان بر بیت کوین تاثیر می گذارد. پیشنهاد می شود به قیمت ۱۷۰۰۰ دلار امروز توجه داشته باشید که انتظار می رود نشان دهنده یک رویداد مهم برای بیت کوین باشد.

کد خبر: ۱۹۵٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha