۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
برخورد قاطع با محتکران خودرو در خراسان جنوبی/موجودی انبارها اعلام شود
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی :

برخورد قاطع با محتکران خودرو در خراسان جنوبی/موجودی انبارها اعلام شود

بیرجند- معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صمت خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو در استان ملزم به اعلام موجودی خود شده اند، گفت: با محتکران خودرو برخورد جدی و قاطع خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی؛ علی تهوری با اشاره به عزم سازمان حمایت در شناسایی و برخورد با متخلفان احتمالی احتکار خودرو گفت: طبق ابلاغ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و به منظور جلوگیری از احتکار خودرو، با افرادی که خودرو صفر را در انبارها و سوله ها بدون اعلام موجودی نگهداری نمایند برخورد قانونی می شود.

وی با اشاره به اهمیت صیانت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین رسیدن خودرو به دست مصرف کنندگان واقعی و جلوگیری از التهاب در بازار افزود: تمامی متصدیان و بهره برداران ذیربط در سطح استان با توجه تخلف نگهداری انواع خودرو سواری صفر کیلومتر در سطح کلیه پارکینگ ها و فضاهای نگهداری خودرو تحت هر عنوان نظیر انبار، سوله و ... بدون اعلام موجودی، می بایست موجودی خود را در این خصوص به سازمان صمت استان اعلام کنند.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف در این خصوص، برابر ماده ۴ قانون تعزیرات حکومتی تحت عنوان احتکار برخورد قاطع و بازدارنده با متخلفین صورت خواهد گرفت و این پرونده ها در حداقل زمان ممکن به تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی ارجاع داده خواهد شد.

وی همچنین ضمن قدردانی از اعتماد مردم به سامانه ۱۲۴ معاونت بازرسی سازمان در گزارش تخلفات اقتصادی، از مردم عزیز استان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه انبار مشکوک خودرو و یا احتکار در این خصوص نیز مراتب را با سامانه ۱۲۴ این سازمان درمیان گذاشته تا مورد بررسی و پیگیری بازرسان قرار گیرد.

کد خبر: ۱۹٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha