۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
رفع موانع سرمایه گذاری در خراسان رضوی نیازمند اقدامات اورژانسی است

رفع موانع سرمایه گذاری در خراسان رضوی نیازمند اقدامات اورژانسی است

مشهد- استاندار خراسان رضوی بر وجود اورژانس اقتصادی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری با حمایت از به کارگیری نیروهای متخصص و کاربلدی که فاسد نباشند تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی‌استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در نشست با کارکنان معاونت هماهنگی امور اقتصادی با بیان این که کار اقتصادی در استان را جهاد می‌دانم، تاکید کرد: معاونت اقتصادی استانداری، ویترین اقتصادی استان است.

وی در بخشی دیگر به صدور مجوز مناطق آزاد اقتصادی سرخس و دوغارون اشاره کرد و با بیان تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه خاطرنشان ساخت: این افتخار برای استان و کلیه مقامات آن از جمله دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، امام جمعه و نمایندگان است.

یادآور شد: بزرگ‌ترین کار معاونت اقتصادی باید پیگیری ۲۰۰ پروژه استانی است.

استاندار خراسان رضوی با یادآوری دستاورد بزرگی که در رابطه با شرکت پدیده شاندیز حاصل شده است، از فقدان تبلیغات درست در این زمینه ابراز تاسف کرد و افزود: پدیده یک معضل اقتصادی بود که به معضل امنیتی تبدیل شد و خوشبختانه حالا دوباره در  جایگاه یک شرکت بزرگ کشوری قرار گرفته است.

وی عدم بدهکاری این شرکت و وجود مصوبه سران برای آن را از بزرگ‌ترین دستاوردها دانست و تاکید کرد: سرمایه مردم برای من مهم بود زیرا کسی که سهام شرکتی را خریداری و ریسک می‌کند، حتما باید مورد حمایت و پشتیبانی باشد.

رزم حسینی بر تلاش برای حذف فرهنگ چابلوسی و ریاکاری از نظام اداری کشور تاکید کرد و گفت: هرکس صراحت بیش‌تری دارد و حرف حق می‌زند، باید مورد احترام و پشتیبانی باشد.

استاندار خراسان رضوی بر رفع موانع و بروکراسی‌های زائد در مسیر سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: اگر معاونت اقتصادی به این نتیجه برسد که گلوگاهی وجود دارد، من حتما آن را رفع خواهم کرد.
 

کد خبر: ۱۹٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha