۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
واکنش «سیمان تهران» به ادعای مازوت‌سوزی این کارخانه

واکنش «سیمان تهران» به ادعای مازوت‌سوزی این کارخانه

ادعای روز گذشته یک عضو شورای شهر در خصوص مازوت‌سوزی این کارخانه درحالی بود که چندساعت بعد از ادعای وی، معاون محیط زیست استان تهران، هرگونه استفاده از مازوت در کارخانه سیمان تهران را رد می کنیم.

به گزارش بازار، روز گذشته در صد و شانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، جعفر شربیانی در قالب تذکری به کارخانه سیمان تهران در خصوص آلودگی هوای تهران ناشی از فعالیت این کارخانه اظهار کرده: کارخانه سیمان تهران کاری نمانده که علیه مردم شهرری انجام نداده باشد. در حقیقت این کارخانه با استفاده از سوخت مازوت مردم را عاصی کرده و آسیب‌های بسیاری به اکوسیستم منطقه ری و محیط زیست وارد کرده و این اجهاف بزرگی است که در حق مردم ری انجام شده است.

به دنیال انتشار این مطالب در رسانه های داخلی کارخانه سیمان تهران واکنش تندی را نشان داد؛

کارخانه سیمان تهران اظهار کرد: ادعای روز گذشته یک عضو شورای شهر در خصوص مازوت‌سوزی این کارخانه درحالی بود که چندساعت بعد از ادعای وی، معاون محیط زیست استان تهران، هرگونه استفاده از مازوت در کارخانه سیمان تهران را رد می کنیم.

ضمن اینکه؛ شربیانی که خود عضویت هیات مدیره چند شرکت سیمانی را در سوابق خود دارد لازم است به صراحت اهداف پشت پرده احتمالی این ادعای کذب را تشریح کرده و به مردم اعلام کنند که چه انگیزه‌ای باعث شده تا ایشان از تریبون قابل احترام شورای شهر پایتخت، چنین موارد کذبی را بگویند.

کارخانه سیمان تهران با ۱۳۵ دستگاه فیلتر، مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌ها در بخش فیلتراسیون بوده و براساس کنترل‌های لحظه‌ای و پایش‌های دوره‌ای سازمان حفاظت از محیط زیست میزان غبار خروجی کمتر از رنج استاندارد بوده و هیچگونه منبع آلایندگی نداشته است.

در پایان کارخانه سیمان تهران گفته؛ جای تاسف دارد علیرغم اینکه در کارخانه سیمان تهران چندین سال است که مازوت استفاده نمی‌شود عضو محترم شورا به دروغ شرکت را متهم به استفاده از سوخت مازوت می‌کند.

کد خبر: ۱۹۵٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha