۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
نرخ جفت ارز یورو به دلار تا پایان سال میلادی شناور خواهد بود
هلدینگ بانکی ING:

نرخ جفت ارز یورو به دلار تا پایان سال میلادی شناور خواهد بود

علیرغم سودهای اندک حاصل شده از افزایش نرخ جفت ارز یورو به دلار پیش بینی موسسات اقتصادی بزرگ جهان حاکی از شناور بودن این جفت ارز در سطوح فعلی نرخ تا پایان سال میلادی است.

به گزارش بازار؛ علیرغم سودهای اندک حاصل شده از افزایش نرخ جفت ارز یورو به دلار، پیش بینی موسسات اقتصادی بزرگ جهان حاکی از ادامه جریان فعلی و شناور بودن این جفت ارز در سطوح فعلی قیمت تا پایان سال میلادی است.

بر اساس این گزارش، هلدینگ بزرگ بانکداری ING با انتشار گزارش تحلیلی خود از روند پیش روی جفت ارز EUR/USD اعلام کرد که انتظار دارد سطح نرخ مبادله جفت ارز اصلی بازار فارکس حول محور ۱.۰۶ تا پایان سال شناور باشد.

در گزارش ING آمده است: ما فکر می‌کنیم که جفت ارز EUR/USD ممکن است تا پایان سال حدود ۱.۰۶۰۰ ثبات داشته باشد و نوسانات شروع به کاهش می‌کند. با این حال، در صورت بدتر شدن شرایط احساسات بازار به ویژه در بخش انرژی، افت به سطح زیر ۱.۰۵۰۰ ممکن است.

در ادامه متن گزارش این هلدینگ بزرگ بانکداری آمده است: حداقل تا زمانی که ارقام مربوط به شاخص CPI آلمان در ماه دسامبر (۳ ژانویه) منتشر شود، هیچ تغییر مهمی طی دو هفته آینده برای یورو وجود نخواهد داشت. همچنین هیچ سخنرانی برای رواسی ارشد بانک مرکزی اروپا برنامه ریزی نشده که نشان از عدم تغییر محسوس شرایط برای این جفت ارز است.

کد خبر: ۱۹۵٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha