۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
رئیس اتحادیه مشاوران املاک مشخص شد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک مشخص شد

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان انتخابات اتحادیه املاک برگزار و رئیس جدید آن مشخص شد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: پس از چندین و چند بار تاخیر در برگزاری انتخابات مشاوران املاک روز گذشته این انتخابات برگزار و رئیس آن نیز مشخص شد.

اگر چه هنوز رئیس اتحادیه مشاوران املاک مصطفی قلی خسروی است اما او به دلیل اینکه به لحاظ سنی نمی توانست در این انتخابات شرکت کند جای خود را بزودی به رئیس جدید اتحادیه املاک یعنی کیانوش گودرزی که بالاترین تعداد آرا را به خود اختصاص داده بود خواهد داد. البته دیروز در ساعات میانی روز و به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد آرا موضوع انحلال این اتحادیه مطرح شده بود که پس از این خبر و اطلاع اعضا، برخی از اعضا پای میز رای گیری رفته و به فرد یا افراد مورد نظر خود رای دادند و در نهایت رای گیری با مشخص شدن اعضای هیات مدیره جدید و رئیس جدید به کار خود پایان داد.

در پی به حد نصاب نرسیدن تعداد آرای مرحله اول، انتخابات هیات مدیره اتحادیه صنف مشاوران املاک شهر تهران هفتم شهریورماه امسال، دیروز ۲۹ آذرماه ۱۴۰۱ دور دوم انتخابات توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برگزار و تعداد آرا بعد از یک شوک کوتاه به حد نصاب رسید.

بر این اساس هفت نفر به عنوان اعضای هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس اتحادیه صنف مشاوران املاک شهر تهران انتخاب شدند. نتایج انتخابات به ترتیب بیشترین آرا به این شرح است:

هیات مدیره: ۱- کیانوش گودرزی ۲- داوود بیگی‌نژاد ۳- عبدالله اوتادی ۴- سمانه محرمی نمین ۵- مهدی کرباسیان ۶- سعید لطفی ۷- عیسی آقایاری

بازرس: احمد آذری

طبق قانون انتخابات اصناف، فردی که بالاترین رای را داشته باشد می تواند به عنوان ریاست اتحادیه مشاوران املاک برگزیده شود.

کد خبر: ۱۹۵٬۴۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha