۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
بیت کوین بر سر دوراهی صعود یا سقوط| همه در انتظار انتشار آمار اقتصادی آمریکا
تحلیل بازار رمز ارزها؛

بیت کوین بر سر دوراهی صعود یا سقوط| همه در انتظار انتشار آمار اقتصادی آمریکا

بازار رمزارزها صبح روز چهارشنبه با قرار گرفتن بیت کوین در محدوده زیر ۱۷ هزار دلار همچنان در وضعیت نزولی قرار داشته و سرمایه گذاران در انتظار انتشار آمار اقتصادی آمریکا هستند.

به گزارش بازار؛ بازار رمزارزها صبح روز چهارشنبه با قرار گرفتن بیت کوین در محدوده زیر ۱۷ هزار دلار همچنان در وضعیت نزولی قرار داشته و سرمایه گذاران منتظر انتشار آمار مربوط به شاخص اعتماد مصرف کننده توسط کمیته بازار آزاد فدرال ایالات متحده هستند تا بتوانند برای ورود به معاملات تصمیم گیری کنند.

بر اساس این گزارش، مجموع ارزش بازار ارزهای دیجیتال در زمان تنظیم این گزارش، ۸۱۱.۸۸ میلیارد دلار برآورد شده که نسبت به روز گذشته ۱.۵ درصد افزایش داشته است. همچنین، حجم بازار طی شبانه روز گذشته نیز با ۹.۳۸ درصد افزایش به ۳۶.۰۶ میلیارد دلار رسیده است.

در بخش پروژه های دیفای نیز، ارزش بازار آنها ۱.۷۱ میلیارد دلار اعلام شده در مجموع، ۴.۷۴ درصد از حجم کل بازار رمزارزها را تشکیل می دهند.

افزایش میزان مالکیت بیت کوین علیرغم رکود غالب بر بازار

علیرغم سقوط برخی از شرکت‌های معروف، سرمایه‌گذاران خرد، بیت‌کوین بیشتری در سال جاری جمع‌آوری کرده‌اند. دارندگان بلندمدت بیت کوین نیز نسبت بی سابقه ای از مجموع توکن های موجود در بازار را در اختیار دارند. وقتی صحبت از رمزارزها به میان می آید، علیرغم فضای روانی غالب بر بازار، همه چیز هم تیره و تار نبوده با وجود کاهش ۷۵ درصدی قیمت، معیارهای روی زنجیره بیت کوین همچنان خوب و قابل قبول به نظر می رسد.

داده‌های بلاکچینی «گلس‌نود» نشان می‌دهد که درصد بیت‌کوین هولد شده توسط معامله‌گران خرد به بالاترین حد خود یعنی ۱۷ درصد افزایش یافته است. بر اساس تعاریف موجود بازار، سرمایه گذاران خرد افرادی هستند که کمتر از ده بیت کوین در کیف پول خود دارند.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین بر سر دوراهی صعود یا سقوط| همه در انتظار انتشار آمار اقتصادی آمریکا

قیمت فعلی بیت کوین ۱۶۸۱۰ دلار و حجم معاملات آن طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ میلیارد دلار برآورد شده است. قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۰.۱۵ درصد افزایش یافته و این در حالیست که بر اساس داده های زنده وب سایت معتبر CoinMarketCap این رمزارز در حال حاضر با ارزش بازار زنده ۳۲۳ میلیارد دلار در رتبه اول قرار دارد.

بیت کوین بر سر دوراهی صعود یا سقوط| همه در انتظار انتشار آمار اقتصادی آمریکا

در حال حاضر و در نمودار چهار ساعته، بیت کوین با مقاومت فوری روی ۱۷۰۰۰ دلار مواجه بوده و شکست صعودی در این سطح می تواند قیمت بیت کوین را به ۱۷۵۰۰ دلار برساند.

پشتیبانی فوری بیت کوین نیز روی ۱۶۵۰۰ دلار قرار داشته و شکست به زیر این سطح می تواند قیمت این رمزارز را به ۱۶۳۲۰ دلار کاهش دهد.

میانگین متحرک ۵۰ روزه، بیت کوین را تحت فشار نگه داشته و این در حالیست که دو شاخص مهم RSI و MACD در منطقه خرید قرار دارند.

کد خبر: ۱۹۵٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha