۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
 پوشش بیمه‌های درمانی به طور کامل و ۱۰۰ درصدی برای همه جمعیت کشور
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی خبر داد

پوشش بیمه‌های درمانی به طور کامل و ۱۰۰ درصدی برای همه جمعیت کشور

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: پوشش بیمه‌های درمانی کشور با اقدامات ارزشمند دولت مردمی سیزدهم، به طور کامل و ۱۰۰ درصدی برای همه جمعیت کشور محقق شده است.

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان‌های آذربایجان غربی و شرقی با حضور در شهرهای میاندوآب، ملکان و بناب؛ ضمن بازدید از شعب و مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و برگزاری جلساتی با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مسئولان محلی، به بررسی نیازها و مسائل بیمه‌شدگان این شهرها پرداخت.

موسوی در ابتدای این سفر و در شهرستان میاندوآب در جلسه‌ای با حضور مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی این شهرستان، که در محل شعبه تأمین اجتماعی میاندوآب برگزار شد، گفت: میاندوآب یکی از مقاوم‌ترین شهرهای کشور در مقابل جریان ضدانقلاب است و خون‌های پاک زیادی به پای انقلاب در این شهرستان ریخته شده و قطعاً یکی از پایه‌های مقاومت و ایثار در این منطقه، شهرستان میاندوآب است.

وی افزود: یکی از مواردی که در این منطقه می‌توانیم اتخاذ تصمیم داشته باشیم، ارتقای شعبه تأمین‌اجتماعی میاندوآب است که با توجه به آمار مراجعین و عملکرد شعبه قابل انجام است تا شعبه این شهرستان، به جهت ساختار و تشکیلات، متناسب با شعب تیپ ممتاز ارتقاء یابد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: برای جذب نیروی جدید در شعبه تأمین‌اجتماعی نیز در آزمون استخدامی که مهرماه برگزار شد؛ پیش‌بینی لازم انجام شده است و پس از ارتقای تیپ نیز در صورت نیاز، جذب نیرو در آزمون‌های آینده انجام خواهد شد.

موسوی خاطر نشان کرد: درخواست‌های وام از سوی بازنشستگان این منطقه نیز مطابق طرح تسهیلات ۱۲ میلیونی در سراسر کشور پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین از خریداری و تحویل برخی تجهیزات پزشکی موردنیاز مرکز درمانی میاندوآب خبر داد و گفت: تجهیزات تصویربرداری، آزمایشگاه، چشم‌پزشکی انجام شده است و هرآنچه تجهیزات پزشکی در این مرکز نیاز باشد، در اسرع وقت تأمین می‌شود و در زمینه تجهیزات پزشکی مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: عمده‌ترین محدودیت ما برای توسعه خدمات درمانی در شهرستان میاندوآب همچون بسیاری از مناطق کم برخوردار کشور؛ محدویت در جذب کادر تخصصی درمانی است و به‌محض اینکه جذب پزشک متخصص در هر رشته‌ای انجام شود، تجهیزات موردنیاز در اسرع وقت تأمین می‌شود.

موسوی گفت: در زمینه تأمین تجهیزات مرکز درمانی میاندوآب اقدامات خوبی طی ماه‌های اخیر صورت گرفته است که باید با جدیت ادامه یابد و هر پزشک متخصصی که امکان جذب آن فراهم باشد و تجهیزات مورد نیاز تأمین می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر: ۱۹۵٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha