۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
پرداخت ۳۱ میلیارد ریال وام به ۳ واحد نیمه فعال تولیدی در استان همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

پرداخت ۳۱ میلیارد ریال وام به ۳ واحد نیمه فعال تولیدی در استان همدان

همدان - استاندار همدان گفت: ۳۱ میلیارد ریال وام از محل رونق تولید به سه واحد نیمه فعال تولیدی استان همدان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد ظهر سه شنبه در سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: مبلغ ۳۱ میلیارد ریال وام از محل رونق تولید به سه واحد نیمه فعال تولیدی استان همدان پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه با تزریق ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات، نقدینگی مشکلات پیش روی این واحدها رفع و دوباره به چرخه تولید و فعالیت باز خواهند گشت، افزود: رویکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی است‌.

استاندار همدان با بیان اینکه بدون شک ارائه راه‌حل منطقی برای برون رفت از مسائل شرکت‌های تولیدی استان نقش بسزایی در توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی دارد، اظهار کرد: یکی از این واحدهایی که در سی و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت شرکت قطعه سازان سینا بود که دستورات مقتضی برای تقسیط ۵۰ درصد بدهی این واحد تولیدی صادر شد.

در این جلسه برای مشکلات و مسائل شرکت خوشنوش تولیدکننده انواع نوشیدنی‌های گازدار در همدان با تامین اجتماعی و امور مالیات استان تصمیم گیری لازم انجام و مقرر شد حمایت‌های لازم برای برق و گازرسانی به گلخانه شرکت خوشنوش با هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات رسان صورت می‌گیرد.

همچنین انتقال گاز و برق با همکاری دستگاه‌های مربوطه برای ایجاد بیش از ۳۰۰ هکتار گلخانه در روستای کرفس شهرستان رزن نیز انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۹۵٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha