۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
۳ خودروی وارداتی جدید در سبد محصولات سایپا

۳ خودروی وارداتی جدید در سبد محصولات سایپا

معاون خرید سایپا گفت: سه خودروی وارداتی جدید در سبد محصولات سایپا قرار می‌گیرد و در این باره ثبت سفارش لازم برای واردات ۲۰ هزار دستگاه خودرو انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، کوروش کمان کش با اشاره به اینکه جهت واردات این سه محصول مجوزهای لازم از وزارت صمت دریافت شده است گفت: با توجه به آمادگی شرکت چانگان در تولید دو محصول CS۳۵ پلاس و CS۵۵ پلاس، مسیر واردات این دو محصول سریعتر انجام شده و حدود دو هفته آینده، اولین محموله برای حمل به کشور آماده خواهد شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر جهت پرداخت مبالغ ارزی با بانک مرکزی در حال مذاکره هستیم.

معاون خرید سایپا گفت: محموله اول از دو محصول CS۳۵ پلاس، CS۵۵ پلاس، ۱۰۰ دستگاه خودرو است که تا اواسط بهمن ماه وارد کشور خواهد شد و بعد از اینکه مسیر انتقال ارز مشخص شد به صورت ماهیانه ۴ هزار دستگاه از این دو خودرو حمل و به بازار عرضه خواهد شد.

وی تاکید کرد: برنامه‌ای که به شرکت چانگان اعلام شده برای مدت زمان ۳ ماه، واردات ۱۲ هزار دستگاه از این دو خودرو است و با توجه به سیاست‌های بانک مرکزی در خصوص تامین منابع ارزی و در صورت مهیا بودن شرایط، ادامه واردات این خودروها بدون محدودیت تیراژ میسر خواهد بود.

کمان کش در خصوص محصول UNI-T نیز گفت: توافقات و اقدامات مربوط به این خودرو برای ۲ هزار دستگاه انجام شده و احتمالا از اردیبهشت ماه سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۵٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha