۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
«نیمه‌تمام‌ها» اولویت سفر دوم رئیسی به سمنان خواهد بود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

«نیمه‌تمام‌ها» اولویت سفر دوم رئیسی به سمنان خواهد بود

سمنان- گلرو، نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه هماهنگی‌ها برای سفر دوم رئیس جمهور به سمنان انجام شده است، گفت: طرح‌های نیمه تمام اولویت سفر دوم خواهند بود.

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات در سفر رئیس جمهور به سمنان مصوب شد، ابراز کرد: با هماهنگی استانداری سمنان برای سفر دوم رئیس جمهور در حال برنامه‌ریزی هستیم و اولویت‌ها در این زمینه احصا شده است.

وی افزود: طرح‌هایی که مغفول مانده و آن دسته از طرح هایی که مصوبه آن موجود است اما اعتبار آن وجود ندارد، در سفر دوم مطرح خواهد شد تا بتوانیم برای آنها نیز اعتبار جذب کنیم.

نیمه‌تمام‌ها اعتبار می‌گیرند

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه اولویت در سفر دور دوم رئیس جمهور به سمنان اجرای پروژه های نیمه تمام است، بیان کرد: برای ساخت مجتمع فرهنگی سمنان پیگر تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم همچنین باید گفت در سفر اول رئیس جمهور نیز ۱۶۰ میلیارد تومان مصوبه برای این طرح گرفته شد.

گلرو با بیان اینکه ۴۰۰ الی ۵۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی مناطق صعب العبور سمنان، مهدی‌شهر و سرخه جذب شده که کار گازرسانی در برخی مناطق هم اکنون نیز در دست اجرا است، افزود: ۴۰ روستا در مهدی‌شهر و سرخه از نعمت گاز برخوردار نیستند.

سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات در سفر رئیس جمهور به سمنان مصوب شد

وی با بیان اینکه اخیراً گازرسانی به ۱۶ روستای مهدی‌شهر در نقاط سردسیر استان سمنان آغاز و برای این کار ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیز گذاشته شده است، گفت: پوشش اینترنت از دیگر دغدغه‌هایی است که مردم در برخی روستاهای حوزه انتخابیه دارند که از بودجه ملی منابعی برای این امر جذب شده است تا بتوانیم شبکه های مخابراتی و اینترنت ۴ جی را اجرا کنیم.

توسعه دانش‌بنیان ها

نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه با بیان اینکه تلاش ما بر این است که سمنان بهشت دانش بنیان ها معرفی شود، گفت: در ابعاد مختلف مانند پروژه‌های دانش بنیان خوشبختانه پروژه‌های خوبی را در سمنان مهدی شهر وسرخه اجرا کردیم که از جمله آنها می توان به پارک اقتصاد دیجیتال را نام برد.

گلرو ابراز کرد: از دیگر اقدامات خوبی که در این منطقه رخ داده ایجاد پارک نوآوری و مراکز رشد و نوآوری در مهدی‌شهر و سرخه و پردیس سلامت در حوزه پزشکی و دهکده فناوری منابع طبیعی و کشاورزی می توان اشاره کرد همچنین پنج میلیارد تومان نیز برای کارخانه نوآوری در سمنان اختصاص یافت که می تواند کمک خوبی برای توسعه ایده های خلاقانه تولیدی باشد.

اخیراً گازرسانی به ۱۶ روستای مهدی‌شهر در نقاط سردسیر استان سمنان آغاز شده است

وی با بیان اینکه سمنان قطب قطعه‌سازی و خودورسازی محسوب می‌شود لذا در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: ایجاد شهرک فناوری صنعتی ویژه در صنعت خودرو در سمنان از حمله مسائلی است که پیگیر آن هستیم از سوی دیگر معتقد هستیم که زیرساخت‌های لازم برای ایجاد و توسعه دانش‌بنیان‌ها سمنان فراهم شده و بازهم در حال توسعه است.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه برای تخصیص اعتبار در حوزه علم و فناوری نامه نگاری هایی با معاونت علمی رئیس جمهور صورت گرفته است، گفت: امیدواریم بتوانیم از اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور نیز در این زمینه استفاده کنیم.

کد خبر: ۱۹۵٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha