۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
تغییر ساعت کار ادارات همدان از اول دی‌ تا پایان بهمن‌ماه
استاندار همدان اعلام کرد:

تغییر ساعت کار ادارات همدان از اول دی‌ تا پایان بهمن‌ماه

همدان - استاندار همدان گفت: ساعت کار ادارات دولتی همدان از اول دی تا پایان بهمن‌ماه از ساعت ۹صبح تا ساعت ۱۴ خواهد بود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد مدیریت بحران استان با بیان اینکه ساعت کار ادارات استان در راستای کاهش مصرف گاز از اول دی تا پایان بهمن‌ماه تغییر می‌کند، اظهار کرد: بر این اساس ساعت کار اداری در تمام دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۹ تا ۱۴ خواهد بود.

وی گفت: بر اساس تاکید وزارت نفت یک روز برای کاهش مصرف سوخت هماهنگ با دستگاه‌های کشور تعطیل می‌شود تا میزان مصرف گاز اداره‌های دولتی و مراکز آموزشی کاهش پیدا کند که زمان این روز متعاقبا اعلام خواهد شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه چند خط پدافند برای گازرسانی استان همدان اجرا شده که باعث می‌شود شرایط انتقال گاز از نقاط مختلف کشور را داشته باشیم، افزود: اگر میزان مصرف گاز به شکل بهینه باشد قطعی گاز نخواهیم داشت.

وی بابیان اینکه میزان مصرف انرژی در ایران چندین برابر و گاهی ۱۰ برابر دیگر کشورهاست، گفت: گاز مراکز و شرکت‌هایی که میزان مصرف گاز آنها غیر متعارف باشد، حتی اگر استانداری باشد، قطع خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در تولید گاز ناترازی نداریم بلکه ناترازی در مصرف است، اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان، در شرایط اضطراری سوخت دوم را به همه بخش‌ها ارائه کند تا در مواقع ضروری و کاهش فشار گاز، بتوانند از سوخت جایگزین استفاده کنند.

وی گفت: قبل از قطع گاز شهرک‌های صنعتی، گلخانه‌ها و واحدهای تولیدی حساس به طور حتم اطلاع‌رسانی شود تا کارخانه‌ها و کارگاه‌ها دچار مشکل نشده و بتوانند از سوخت جایگزین استفاده کنند.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه با توجه به کاهش دما، مدیریت مصرف گاز ضروری است، اظهار کرد: حراست دستگاه‌های اجرایی و مدیران مرتبط موظف هستند بر مصرف گاز به ویژه زمان تعطیلی اداره‌ها نظارت داشته باشند.

کد خبر: ۱۹۵٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha