۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
میل بیت کوین به اصلاح قیمت در روز دوشنبه| آیا ریزش شدید خواهد بود؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

میل بیت کوین به اصلاح قیمت در روز دوشنبه| آیا ریزش شدید خواهد بود؟

بازار ارزهای دیجیتال صبح روز دوشنبه مانند روز گذشته در حالت سکون نسبی قرار داشته و بر سر دوراهی ریزش یا افزایش قیمت قرار داشته و احتمالا طی ساعات آتی باید شاهد اصلاح قیمت باشیم.

به گزارش بازار؛ بازار ارزهای دیجیتال صبح روز دوشنبه مانند روز گذشته در حالت سکون نسبی قرار داشته و بر سر دوراهی ریزش یا افزایش قیمت قرار دارد.

بر اساس این گزارش، بیت کوین صبح امروز با اندکی ریزش نسبت به روز قبل، در محدوده ۱۶۷۰۰ دلار معامله شده و اکثر ارزهای بازار نیز از همین روند تبعیت می کنند. با اینحال، حجم کل بازار رمزارزها با افزایش ۰.۶ درصدی به نسبت روز یکشنبه به ۸۱۲.۹۴ میلیارد دلار افزایش داشته است.

از سوی دیگر، به گفته گسلنود، نهنگ های بیت کوین طی یک ماه گذشته بیش از ۲۸۰ هزار بیت کوین خود را به فروش رسانده اند و سهم آنها از دارایی های بیت کوین حدود ۹ میلیون توکن است. گفته می شود همین امر، یکی از دلایل عدم پیرفت قیمت بیت کوین طی هفته های اخیر بوده است.

در زمان تنظیم این گزارش، قیمت بیت کوین روی ۱۶۷۳۴ دلار قرار داشته که نسبت به روز قبل، با ۰.۱۵ درصد افزایش قیمت روبرو بوده است.

میل بیت کوین به اصلاح قیمت در روز دوشنبه| آیا ریزش شدید خواهد بود؟

پیش بینی قیمت بیت کوین

در حال حاضر، پیش بینی ما این است که بیت کوین تا نزدیکی نخستین حمایت پیش رو یعنی ۱۶۵۶۰ دلار اصلاح شده و سپس تا سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی افزایش یافته تا به ۱۷ هزار دلار برسد. همچنین دو اندیکاتور اصلی بازار یعنی MACD و RSI در محدوده فروش بیش از حد قرار دارند که نشانگر میل بازار به اصلاح است.

میل بیت کوین به اصلاح قیمت در روز دوشنبه| آیا ریزش شدید خواهد بود؟

سطح اصلاحی فیبوناچی ۳۸.۲% و میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۱۷۲۵۰ دلار به عنوان مقاومت جدید برای بیت کوین عمل خواهد کرد. اگر قیمت بیت کوین به کمتر از ۱۶۵۷۰ دلار برسد، سطح حمایت ۱۶۱۵۰ دلاری ممکن است در مغعرض آسیب و شکسته شدن قرار گیرد.

کد خبر: ۱۹۵٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha