۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
پروژه احداث ۵۹ واحد مسکونی در استان سمنان کلنگ زنی شد
مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان:

پروژه احداث ۵۹ واحد مسکونی در استان سمنان کلنگ زنی شد

سمنان – مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث ۵۹ واحد مسکونی در استان خبر داد و گفت: تأمین مسکن برای عموم مردم از جمله سیاست‌های مهم این نهاد است.

علیرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه طی روزهای اخیر پروژه احداث ۵۹ واحد مسکونی در استان سمنان کلنگ زنی شد، اظهار داشت: از این تعداد پروژه ۲۴ واحد در شاهرود، ۲۳ واحد در گرمسار و ۱۲ واحد در دامغان احداث می‌شود.

وی بابیان اینکه پروژه ۲۴ واحدی شاهرود در دوطبقه به مساحت دو هزار و ۷۴۰ مترمربع احداث می‌شود، افزود: این پروژه دو هزار و ۱۴۰ متر زیربنا دارد که بااعتبار سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه پروژه گرمسار نیز درمجموع ۵۷ واحد است که در فاز نخست آن ۲۳ واحد احداث می‌شود، تصریح کرد: ۲۰ واحد از این پروژه مسکونی و سه واحد آن تجاری است.

فلاحی بابیان اینکه این پروژه در شش طبقه روی زیرزمین احداث‌شده است، یادآور شد: پروژه ۵۷ واحدی گرمسار در زمینی به مساحت ۶۱۰ مترمربع و زیربنا سه هزار و ۲۵۰ مترمربع بااعتبار پنج میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

وی در مورد پروژه ۱۲ واحدی دامغان نیز خاطرنشان کرد: این پروژه در سه‌طبقه روی پیلوت و زمینی به مساحت ۷۷۳ هزار و ۷۶ مترمربع و زیربنای یک هزار و ۹۱۸ مترمربع بااعتبار سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان احداث می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: این پروژه‌ها با اسکلت بتنی ساخته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل و بهره‌برداری شوند.

کد خبر: ۱۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha