۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
فروش ملک و دارایی برای ورود به بورس اشتباه است/نوسان جزو ذات بازار است
مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان:

فروش ملک و دارایی برای ورود به بورس اشتباه است/نوسان جزو ذات بازار است

اهواز- بحریه، مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان گفت: اخیراً می‌شنویم که برخی‌ها برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس اقدام به فروش ملک و دارایی خود مثل خودرو و منزل می‌کنند در حالی که این شیوه سرمایه‌گذاری بسیار اشتباه است.

نیلوفر بحریه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه بازار بورس در کنار جذابیت‌هایی که دارد، بسیار پر ریسک است، بیان کرد: افرادی که وارد بازار بورس می‌شوند باید بدانند، بدون تخصص و دانش کافی از شیوه سرمایه‌گذاری در بورس و نحوه خرید و فروش سهام، بسیار سخت است که در این بازار موفق باشند.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود که سرمایه‌گذاران حتماً قبل و یا در حین ورود به بازار بورس، آموزش کافی را برای این کار ببینند. اگر هم فرصت کافی برای آموزش ندارند می‌توانند از صندوق‌های مشترک سرمایه‌گذاری استفاده کنند و همیشه یادشان باشد که نوسان جزو ذات بازار بورس است و همیشه بازارهای بورس دنیا با نوسان شدید مواجه بوده‌اند.

بحریه عنوان با اشاره به اینکه در بازار بورس مسئولیت خریدوفروش سهام با خود سرمایه‌گذار است، بیان کرد: به همین دلیل است؛ افرادی که وارد بازار بورس می‌شوند باید ریسک آن را هم بپذیرند.

مدیر بورس منطقه‌ای خوزستان همچنین با اشاره به اینکه اخیراً می‌شنویم که برخی افراد برای ورود به بازار بورس اقدام به فروش ملک و دارایی خود مثل خودرو، ماشین و مغازه می‌کنند، تأکید کرد: این شیوه سرمایه‌گذاری بسیار اشتباه است و هرگز به افراد این توصیه نمی‌شود که ملک و دارایی خود را بفروشند بلکه آنها باید از پس‌انداز خود برای این کار استفاده کنند.

بحریه گفت: افرادی هم که این کار را بکنند به آنها توصیه می‌شود که اقدام به خرید تک سهم نکنند و اقدام به تشکیل سبد سهم کنند تا ریسک سرمایه‌گذاری آنها پائین بیاید.

کد خبر: ۱۹٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha