۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
عدم حمایت دستگاه‌های دولتی از تولیدگران تهرانی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

عدم حمایت دستگاه‌های دولتی از تولیدگران تهرانی

تهران- پورطالع، مدیرعامل شرکت نورسازان درباره موانع تولید در صنعت روشنایی و لوستر، گفت: عدم حمایت دستگاه‌های دولتی از تولیدگران، مهمترین مشکل و مانع بر سر راه صنایع تولیدی تهران است.

محمد پور طالع در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه حمایتی از تولید گران بخش صنایع روشنایی استان تهران شاهد نیستیم، ابراز کرد: متاسفانه حمایت های دولتی از تولیدگران را باید معادل عدد صفر بدانیم و این موضوع معضلاتی را برای تولیدکنندگان پدید آورده است.

وی با بیان اینکه عدم حمایت دستگاه های دولتی از جمله مهمترین مشکلات و موانع تولیدگران استان تهران است، ابراز کرد: این عدم حمایت‌ها به گونه ای است که تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند سمت بانک ها و سازمان‌های دولتی نروند.

مدیرعامل شرکت نور سازان با بیان اینکه سه دهه در صنعت روشنایی شامل ساخت مهتابی و چراغ های خیابانی تا پارکی و چمنی و ... فعالیت داریم اما چالش های صنعت روشنایی بسیار هستند، بیان کرد: تمام منابع اولیه ما از داخل کشور تهیه می کند و از فروش داخل ایران راضی هستیم اما باید صادرات را نیز در دستور کار قرار دهیم که در این زمینه مشکلاتی وجود دارد.

پور طالع با بیان اینکه کشورهای هدف برای صادرات صنایع روشنایی ایران قرقیزستان، پاکستان و عراق است، بیان کرد: نقل و انتقال ارز به این کشورها از جمله مسائل مهم در زمینه صادرات است.

کد خبر: ۱۹۴٬۹۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha