۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲
تغییر فضای سنتی اقتصاد به فضای مدرن کند پیش می رود| از بهره وری بالای اقتصاد دیجیتال عقب نمانیم
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بازار:

تغییر فضای سنتی اقتصاد به فضای مدرن کند پیش می رود| از بهره وری بالای اقتصاد دیجیتال عقب نمانیم

طاهری رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بهره وری بالای اقتصاد دیجیتال می تواند به توسعه اقتصادی کمک کرده و روزنه های جدیدی را پیش روی فعالیت های اقتصادی قرار دهد.

مصطفی طاهری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه زیرساخت های پرداختن به اقتصاد دیجیتال در کشور مهیاست، بیان کرد: توسعه در بخش اقتصاد دیجیتال سازوکارهای خود را طلب می کند که ما در این بخش کمبودی نداریم.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص در زمینه اقتصاد دیجیتال در کشور موجود است بیان کرد: حتی می توان گفت بخشی از مهاجرین ما نیروی متخصص در زمینه برنامه نویسی و شبکه هستند که می توانند به تحقق اهداف اقتصاد دیجیتال کمک کنند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: بنابراین ما کمبودی در زمینه نیروی انسانی متخصص در بخش اقتصاد دیجیتال نداریم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اقتصاد دیجیتال بهره وری بالایی دارد، بیان کرد: بهره وری بالای این بخش می تواند به توسعه اقتصادی کمک کرده و روزنه های جدیدی را پیش روی فعالیت های اقتصادی قرار دهد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه زمینه فعالیت در بخش اقتصاد دیجیتال در کشور وجود دارد، تاکید کرد: همه فاکتورهای لازم برای پرداختن به اقتصاد دیجیتال در کشور وجود دارد بنابراین تحولات این بخش را نباید نادیده گرفت و از آن عقب ماند.

این نماینده مجلس بیان کرد: اقتصاد دیجیتال می تواند در موضوعاتی از جمله بازار، خدمات و گردشگری کمک زیادی به اقتصاد کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: متاسفانه مقداری جدایی از فضای سنتی اقتصاد به فضای مدرن در کشور ما به کندی پیش می رود و اگر این موانع برداشته شود رسیدن به اقتصاد دیجیتال دور از دسترس نیست.

کد خبر: ۱۹۴٬۹۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha