۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی در تهران برگزار می‌شود
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی در تهران برگزار می‌شود

تهران - رضائیان، دبیر اجرایی سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی از برگزاری این رویداد خبر داد و گفت: ۹ پنل علمی برای کنگره نمایشگاه مذکور مصوب شده است.

غلامرضا رضائیان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود، تاکید کرد: سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی دوم الی چهارم بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مصلای تهران میزبان این نمایشگاه خواهد بود، افزود: حضور فعالان صنعت ساختمان را در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

سیاستگذاری نمایشگاه

دبیر اجرایی سومین نمایشگاه مسکن و شهرسازی با بیان اینکه ششمین جلسه شورای عالی راهبردی و سیاستگذاری نمایشگاه مسکن و شهرسازی با میزبانی شهرداری تهران برگزار شد، تاکید کرد: همراهی و برنامه ریزی های خوبی برای این منظور صورت گرفته است.

رضائیان از تصویب عناوین پنل های پیشنهادی و کارگاه های تخصصی نیز خبر داد و ابراز کرد: تبادل نظر در خصوص برنامه های متنوع زمان بندی افتتاحیه و اختتامیه نمایشگاه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی با محوریت سازمان نظام مهندسی استان تهران برگزار می شود، تاکید کرد: ۹ پنل علمی نیز برای کنگره نمایشگاه مورد تصویب قرار گرفته است

ساختمان پایدار

دبیر اجرایی نمایشگاه مسکن و شهرسازی تهران همچنین درباره بخش های این نمایشگاه بیان کرد: ایمنی در ساختمان پایدار یکی از بخش های این نمایشگاه است.

رضائیان با بیان اینکه در دیگر بخش این نمایشگاه به تاب آوری شهری نیز پرداخته خواهد شد، تاکید کرد: فرصت های سرمایه گذاری در مسکن از دیگر بخش های این نمایشگاه خواهد بود.

وی از نقش مدیران شهری و سازندگان در صنعت مسکن و ساختمان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نقش مدیران شهری و سازندگان در صنعت مسکن و ساختمان در این نمایشگاه به نمایش عموم گذارده خواهد شد.

انرژی و پسماند

دبیر اجرایی نمایشگاه مسکن تهران با بیان اینکه از دیگر بخش های این نمایشگاه می توان به انرژی، آب، محیط زیست، ترافیک و آلودگی، نحوه تأمین منابع مالی پروژه های مسکن اشاره کرد گفت: در کنار شرکت های تولیدی و خدماتی، فعالان صنعت ساختمان و همچنین دانش بنیان فعال در زمینه های مختلف ساختمانی و انرژی و ... نیز در نمایشگاه حضور دارند.

رضائیان با بیان اینکه شرکت های پیمانکار و مشاور نیز در این نمایشگاه حضور دارند، تاکید کرد: در کنار مصرف کنندگان از انجمن ها، سندیکاها، اصناف نیز برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

کد خبر: ۱۹۴٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha