۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
۳۰ درصد محصولات کشاورزی کشور به دلیل نبود زیر ساخت‌های این حوزه هدر می‌رود
رییس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس:

۳۰ درصد محصولات کشاورزی کشور به دلیل نبود زیر ساخت‌های این حوزه هدر می‌رود

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، گفت:۳۰ درصد محصولات کشاورزی کشور به دلیل نبود زیر ساخت‌های این حوزه هدر می‌رود.

به گزارش بازار، امان اله حسین پور نماینده مردم اسفراین و رییس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، گفت:۳۰ درصد محصولات کشاورزی کشور به دلیل نبود زیر ساخت‌های این حوزه هدر می‌رود.

وی با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی با جدیت به دنبال اجرای طرح‌ها و لوایح متناسب برای رفع موانع در حوزه کشاورزی است، گفت: ما در حوزه کشاورزی نیازمند اقدام جدی هستیم.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در حوزه تأمین آب کشاورزی استان خراسان شمالی از محل سفر ریاست جمهور ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح آب پایدار اختصاص یافته است و اکنون به دنبال این هستیم تا از محل تهاتر نفتی نیز بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای اجرای این طرح جذب کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، به دستاوردهای کمیسیون کشاورزی در مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان در ۵ سال گذشته ۱۰ برابر شده به طوری که از هر کیلوگرم ۱,۳۰۰ تومان در سال ۹۷ به هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان افزایش یافت.

کد خبر: ۱۹۴٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha