۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
ایجاد ۵۰۰ شغل جدید در حوزه دانش‌بنیان و فناوری در سطح استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ایجاد ۵۰۰ شغل جدید در حوزه دانش‌بنیان و فناوری در سطح استان بوشهر

بوشهر- رزمی‌نیا رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس از ایجاد ۵۰۰ شغل جدید در حوزه دانش بنیان استان بوشهر خبر داد.

ابوالحسن رزمی نیا در حاشیه گشایش ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی و پالایش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پارک علم و فناوری با همراهی مدیریت ارشد استان در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور و جوانان خلاق نهایت توان خود را به کار گرفته است.

وی از فعالیت موثر 150 شرکت دانش‌بنیان در استان بوشهر خبر داد و افزود: شرکت‌های دانش بنیان با حضور در حوزه صنعتی و تولیدی و ایجاد ثروت از طریق علم و دانش، گامی در توسعه اشتغال پایدار برمی‌دارند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان در زمینه‌های مختلف فناوری و تخصصی فعالیت دارند.

رزمی‌نیا با تقدیر از برپایی نمایشگاه ساخت داخل نفت و گاز و پتروشیمی و پالایش ابراز داشت: این نمایشگاه حاصل تلاش، خلاقیت و نوآوری نخبه‌های این سرزمین است که امیدوارم به نتایج خوبی برسیم.

وی گفت: این نمایشگاه تخصصی نقش مهمی در عرصه حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و پالایش دارد.

رزمی نیا با قدردانی از توجه استاندار بوشهر به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: راه‌اندازی ششمین نمایشگاه ساخت داخل نفت، گاز، پتروشیمی در عسلویه یک تلاقی هوشمندانه است چون که منطقه پارس جنوبی در واقع نبض تپنده اقتصادی است و یک فرصت و ظرفیت مهم برای فناوران و شرکت‌های دانش بنیان است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس از ایجاد ۵۰۰ شغل جدید در حوزه دانش بنیان استان بوشهر خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ شغل در حوزه فناوری و دانش بنیان ایجاد شده که تا پایان سال افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

کد خبر: ۱۹۴٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha