۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۷
قوانین متراکم و مزاحم؛ مسیری ناهموار برای تولید| گرفتن استعلامات در پنجره واحد یک شعار است
نماینده مردم گنبد کاووس در گفتگو با بازار:

قوانین متراکم و مزاحم؛ مسیری ناهموار برای تولید| گرفتن استعلامات در پنجره واحد یک شعار است

شادمهر نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس گفت: برخی از قوانین حمایت کننده از تولید مزاحم هستند که باید در این زمینه پالایش جدی صورت گیرد.

امان قلیچ شادمهر در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به راهکارهای رفع موانع تولید در کشور بیان کرد: برای رفع موانع تولید می بایست درگام نخست قوانین متراکم را از جلوی پای خودمان برداریم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: برخی از قوانین حمایت کننده از تولید مزاحم هم هستند که باید در این زمینه پالایش جدی صورت گیرد.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس تاکید کرد: ما نباید با وجود بسیاری از قوانین درزمینه تولید دیگر قانون نویسی جدیدی داشته باشیم و باید قانون زدایی کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات بروکراسی اداری در کشور بیان کرد: متاسفانه گرفتن استعلامات در پنجره واحد یک شعار است بنابراین ابتدا ما باید قانون زدایی در زمینه تولید را مد نظر قرار دهیم و قوانین مزاحم و متراکم را رفع کنیم.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید در زمینه صدور مجوز کسب و کارها تسهیلگری کنیم، بیان کرد: همچنین ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان از جمله سایر مشکلات پیش روی تولید است و باید در این بخش اهتمام لازم را داشته باشیم.

این نمانیده مجلس تاکید کرد: بسیاری از تولیدکنندگان ما در حال حاضر نیمه تعطیل هستند و باید به گردش مالی انها از طریق ارائه تسهیلات مناسب کمک شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان به اصطلاح صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند، بیان کرد: باید در ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان اهتمام داشت و تولیدکنندگان را تنها نگذاشت.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس بیان کرد: باید به موجب تبصره هایی از قبیل تبصره ۱۶ و ۱۸ بودجه به تولید کنندگان تسهیلات لازم را اختصاص دهیم تا بتوانند سر و پا بایستند.

وی تاکید کرد: تولید کنندگان ما توقعات زیادی ندارند و برخی از آنها هم در پارادوکس موضوعات اداری گیر افتاده اند لذا نباید گمرک به دلایل مختلف سد راه صادرات تولیدکنندگان شود. همچنین برخی از تولیدکنندگان مشمول معافیت مالیاتی شده و برخی هم مشمول نمی شوند بنابراین باید این قبیل مشکلات را برطرف کنیم.

کد خبر: ۱۹۴٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha