۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷
هدیه ولنتاین با ارزش ۱۰۰۰ برابر مبلغ پرداختی

هدیه ولنتاین با ارزش ۱۰۰۰ برابر مبلغ پرداختی

با افزایش تورم و نرخ دلار تمامی کالا ها افزایش قیمت زیادی داشته اند.

به گزارش بازار، با افزایش تورم و نرخ دلار تمامی کالا ها افزایش قیمت زیادی داشته اند. برای خرید هدیه ولنتاین شما ارزان ترین کادویی که می توانید بخرید جعبه ای پر از شکلات می باشد، که باز هم باید چند صد هزار تومان هزینه کنید، آن هم برای هدیه ای که ماندگاری ندارد. این مناسبت خاص متمرکز بر عشق است پس مهمه هدیه ای که می خرید این ۳ ویژگی را داشته باشد :

۱) ماندگاری

شما باید هدیه ای تهیه کنید که تا سالیان سال نشان دهنده ی عشق شما به فرد مورد نظر باشد، پس مهم است که این هدیه ماندگاری طولانی داشته باشد.

۲) کاربردی بودن

هدیه ای که در هر زمان، مخصوصا لحظات خاص یادآور عشق شما به فرد مورد نظر باشد از اهمیت بالایی برخوردار است، برای تحقق این مورد باید هدیه ای کاربردی تهیه کنید که هنگام استفاده یادآور عشق شما باشد.

۳) سفارشی بودن

باید به گونه ای باشد که حس متفاوت بودن را به فرد بدهد، به صورتی که فرد مورد نظر شما حس کند که این هدیه مخصوص خود اوست و هیچ کس دیگری آن را ندارد.

اما در بازار چه محصول یا محصولاتی هست که این ۳ ویژگی رو با هم داشته باشد!؟

پیشنهاد ما استفاده از هدایای چاپی است!

موبایل ها جای دوربین های عکاسی را گرفته اند، لذا شما یک منبع بی نهایت از عکس ها و تصاویر اختصاصی مخاطب خاصتان را در اختیار دارید. با استفاده از این تصاویر و ترکیب آن ها با تصاویر عاشقانه میتوانید هدیه ای به او بدهید که هر ۳ مشخصه ذکر شده را داشته باشد. در زیر مثال هایی برای کمک به شما برای تهیه این هدیه عاشقانه آورده ایم :

چاپ ماگ عاشقانه : این ماگ با ترکیب یک طرح عاشقانه و عکس اختصاصی فرد و همچنین ثبت یک تاریخ خاص هم ماندگار، هم کاربردی و هم سفارشی است، چون مخصوص خود او تهیه شده و در کل دنیا مثل آن پیدا نمی شود. همچنین در هر لحظه که در ماگ ولنتاین نوشیدنی میل کند یاد عشق شما در خاطرش زنده می شود.

چاپ تیشرت عاشقانه: ترکیب طرح عاشقانه با عکس که می تواند عکس مشترک باشد یا یک شعر مورد علاقه یک تیشرت ولنتاین و هدیه ماندگار و اختصاصی است که می تواند تا سال ها قابل استفاده باشد.

سایت عکسچاپ akschap.com با داشتن بیش از ۵۰ محصول چاپی این امکان را برای شما فراهم کرده است، که بتوانید کادویی خاص را که نشان دهنده ی عشق شماست، با هزینه ای مناسب برای این مناسبت زیبا به معشوق خود هدیه دهید.

کد خبر: ۱۹۴٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha