۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
۱۸ هزار مشترک جدید گاز سال گذشته در گلستان جذب شد
مدیر عامل شرکت گاز گلستان:

۱۸ هزار مشترک جدید گاز سال گذشته در گلستان جذب شد

گرگان- مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: سال گذشته بیش از ۱۸ هزار مشترک جدید در گلستان جذب شد و مجموع مشترکان گاز استان به ۵۸۶ هزار و ۸۳۶ مشترک رسید.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گلستان، محمد رحیم رحیمی اظهار کرد: در راستای فرآیند جذب مشترکان گاز طبیعی، سال گذشته ۱۸ هزار و ۴۲۰ مشترک جدید گاز در استان جذب شد که از این تعداد حدود ۱۰ هزار و ۳۲۰ مشترک شهری و هشت هزار و ۱۰۰ مشترک هم روستایی بودند.

وی افزود: گلستان در مجموع ۵۸۶ هزار و ۸۳۶ مشترک مصرف کننده گاز طبیعی دارد که تعداد ۳۵۷ هزار و ۱۹۱ مشترک شهری و ۲۲۹ هزارو ۶۴۵ مشترک هم روستایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: در مجموع تاکنون شهرستان گرگان با جذب بیش از ۱۵۹ هزار و گنبد با بیش از ۱۰۵ هزار مشترک بیشترین حجم مشترکان جذب شده استان را دارا هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هزار و ۷۹۲ پروژه گازرسانی در بخش‌های مختلف شهری، روستایی، صنایع عمده و جایگاه CNG گازرسانی اجرا شده است، بیان کرد: این پروژه‌ها شامل ۳۳ پروژه شهری و ۸۸۰ پروژه روستایی، ۸۱۵ پروژه گازرسانی به واحدهای صنعتی عمده و همچنین ۶۴ جایگاه سی ان جی است.

کد خبر: ۱۹٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha