۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
بهره مندی ۱۵ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی استان همدان از خدمات گاز طبیعی
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان عنوان کرد:

بهره مندی ۱۵ شهرک و ۹ ناحیه صنعتی استان همدان از خدمات گاز طبیعی

همدان - محبی، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: ۱۵ شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی در استان همدان از خدمات گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به شهرک صنعتی بوعلی ۲ در دست اقدام است.

صادق محبی نظر در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تعداد دو هزار و ۴۵۲ انشعاب لوله فولادی و لوله پلی‌اتیلن گاز در استان همدان نصب شده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۳۱ کیلومتر شبکه‌گذاری در خطوط تغذیه و توزیع افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به اقدامات صورت گرفته در راستای گازرسانی به صنایع نیز اشاره کرد و افزود: یک هزار و ۴۵ مشترک عمده و فوق‌عمده، ۱۵ شهرک صنعتی و ۹ ناحیه صنعتی از خدمات گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گازرسانی به شهرک صنعتی بوعلی ۲، شهرک صنعتی سفالکاران ۲ و شهرک صنعتی صالح آباد نیز در دست اقدام است.

وی از تحقق ۱۸۰ درصدی گازرسانی صنعتی در راستای توسعه استان و حمایت از واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: از تعداد یک هزار و ۱۰۸ صنایع ۶۱۷ صنعت گازدار و ۸۵ صنعت در دست اجرا و ۱۳۰ صنعت نیز به دلیل معارض‌ها به تعویق افتاده است.

محبی‌نظر با بیان اینکه برای حل مشکل معارض‌ها اقداماتی صورت گرفته است، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت فرمانداران، بخشداران، دهیاران و سایر دستگاه‌های اجرایی، کمیته‌هایی برای تسریع در گازرسانی و آسیب‌شناسی موانع عدم تحقق گازرسانی به صنایع و محورهای صنعتی تشکیل شده است.

محبی‌نظر همچنین گفت: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی جهان آباد و پتروشیمی ابن‌سینا با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان طراحی شده و تلاش داریم این پروژه مهم در دهه فجر کلنگ‌زنی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: افتتاح گازرسانی به ۵۵ واحد صنعتی و دو روستای نادرآباد و حیدرآباد شهرستان اسدآباد و کلنگ‌زنی گازرسانی به روستای قشلاق پیرحیاتی ملایر و منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد فامنین نیز در دهه فجر انجام خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۴٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha