۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
پهلوگیری ۹ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در بندر امام

پهلوگیری ۹ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در بندر امام

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری ۹ فروند کشتی حامل ۵۰۰ هزار تن نهاده دام در یک ماه اخیر در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش بازار، حمید بدوی گفت: هفته گذشته ۴ فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی در اسکله بندر امام پهلو گرفت و عملیات تخلیه این کشتی‌ها در حال انجام است.

وی افزود: این کشتی‌ها شامل یک محموله ۶۰ هزار تنی ذرت دانه‌ای و سه محموله کنجاله سویا به وزن ۱۶۰ هزار تن هستند که محموله‌های آن‌ها پس از تخلیه به مناطق مورد نظر حمل خواهند شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: این محموله‌ها توسط شرکت پشتیبانی امور کشور وابسته به وزارت جهاد کشاورزی از کشور برزیل سفارش و خریداری شده است و پس از ورود به اسکله فله بار بندرامام خمینی (ره) عملیات تخلیه آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بدوی عنوان کرد: با پهلوگیری این ۴ فروند کشتی، مجموع کشتی‌های پهلوگرفته نهاده‌های دامی در یک ماه اخیر در اسکله فله بار امام خمینی(ره) به ۹ فروند و مجموع تناژ آنان به ۵۰۰ هزار تن رسید.

وی ادامه داد: در این هفته نیز عملیات پهلودهی چند فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی که هم اکنون در لنگرگاه بندرامام خمینی (ره) هستند، آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۴٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha