۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
نخستین تصاویر گلکسی S۲۳ سامسونگ فاش شد| پرچمدار جدید با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی!
تازه های فناوری؛

نخستین تصاویر گلکسی S۲۳ سامسونگ فاش شد| پرچمدار جدید با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی!

نخستین تصاویر مربوط به طراحی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ به نام «گلکسی وانیلا S۲۳» که قرار است اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه شود، در فضای اینترنت منتشر شد.

به گزارش بازار؛ نخستین تصاویر مربوط به طراحی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ به نام «گلکسی وانیلا S۲۳» که قرار است اوایل سال آینده میلادی به بازار عرضه شود، در فضای اینترنت منتشر شد.

بر اساس این گزارش، این پرچمدار جدید سامسونگ قرار است در دو نسخه معمولی و پلاس به بازار عرضه شود که هر دو مدل، دارای سه ماژول دوربین در پشت هستند. اما به احتمال زیاد سامسونگ نسخه اولترا این مدل را نیز تولید نماید.

وب سایت Slashleaks با انتشار نخستین تصاویر این پرچمدار جدید سامسونگ اعلام کرد که این مدل، بیشترین شباهت ظاهری را به مدل قبلی خود یعنی گلکسی S۲۲ خواهد داشت و البته به احتمال زیاد، قدرت دوربین های نصب شده بر روی آن باید با S۲۲ متفاوت باشد.

از دیگر ویژگی های ظاهری این محصول جددی سامسونگ، می توان به ساختار مدل پانچ دوربین سلفی آن اشاره کرد که مانند برخی مدل های فعلی، دوربین سلفی را در میان صفحه نمایشگر قرار خواهد داد.

اما در خصوص مدل اولترا، تعداد ماژول های دوربین نصب شده روی بخش پشت گوشی چهار عدد است که هنوز مشخصاتی در خصوص ویژگی های فنی آنها منتشر نشده است.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی سامسونگ، گلکسی S۲۳ قرار است در ماه فوریه در بازار آمریکا عرضه شود. برخی از وب سایت های نزدیک به سامسونگ، قدرت ماژول های دوربین نصب شده بر روی این مدل را ۲۰۰ مگاپیکسل اعلام کرده و پردازشگر این محصول را نیز اسنپ دراگون سری ۸ معرفی کرده اند. با اینحال، هیچ یک از این اطلاعات به صورت رسمی از سوی سامسونگ تایید نشده اند.

کد خبر: ۱۹۴٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha