۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
هتل ۴ ستاره اردبیل افتتاح می‌شود/ سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی
در سال جاری؛

هتل ۴ ستاره اردبیل افتتاح می‌شود/ سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی

اردبیل - رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: هتل چهار ستاره یاکاموز اردبیل با ۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات، نیمه دوم امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل، محمدرضا شایقی صبح پنج شنبه در بازدید از روند اجرای هتل چهار ستاره یاکاموز اظهار کرد: این هتل در داخل شهر اردبیل نرسیده به بیمارستان امام خمینی(ره) در ۱۲ طبقه احداث می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۷ بیان کرد:‌ در حال حاضر این هتل، ۸۵ درصد ‌پیشرفت فیزیکی داشته و در مرحله تجهیز و تکمیل بوده که در نیمه دوم امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: ۶۰ میلیارد تومان برای احداث این هتل اعتبار هزینه شده است که با بهره‌برداری از آن زمینه برای اشتغال ۶۰ نفر در آن فراهم خواهد شد.

شایقی تصریح کرد: در راستای حمایت از سرمایه‌گذار این هتل ۲۵ میلیارد تومان نیز تسهیلات از منابع داخلی برای اجرا و تکمیل این پروژه اعتبار پرداخت شده است.  

وی مساحت کل پروژه را ۶ هزار و ۸۴۸ مترمربع دانست و اظهار کرد: این پروژه در قالب۶۰ اتاق و ۲۳۰ تخت راه‌اندازی می‌شود که دارای استخر مجزا و روف گاردن خواهد بود.

کد خبر: ۱۹٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha