۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
ضرورت تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی
مدیرکل املاک سازمان ثبت اسناد و املاک تاکید کرد

ضرورت تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی

مدیرکل امور املاک سازمان ثبت اسناد گفت: باتوجه به اینکه تثبیت اراضی کشاورزی به دلایل مختلف مغفول مانده بود بنابراین سازمان ثبت صدور اسناد مالکیت در اراضی کشاورزی را جزو سیاست‌های اصلی قرارداده است.

به گزارش بازار، عبدالحمید مرادی درباره مهمترین اقدام اصلی سازمان ثبت اسناد، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از تثبیت ۹۷ درصد از اراضی ملی کشور به سمت تثبیت اراضی کشاورزی حرکت کرده است که این اقدام جزو یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های اصلی سازمان ثبت محسوب می‌شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه تثبیت اراضی کشاورزی به دلایل مختلف مغفول مانده بود بنابراین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در یکسال اخیر صدور اسناد مالکیت در اراضی کشاورزی را جزو برنامه‌های اصلی قرارداده است.

مدیرکل امور املاک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در همین راستا در کارگروه قرارگاه حدنگاری اراضی کشاورزی که با حضور رئیس سازمان ثبت و وزیر جهاد کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل می‌شود تصمیمات و مصوبات خوبی گرفته شد تا بتوانیم به سمت صدور سند مالکیت حداکثری برای اراضی کشاورزی حرکت کنیم.

گفتنی است: صدور اسناد مالکیت با شناسایی و تثبیت املاک و مالکیت اراضی کشاورزی نقش بسیار موثری در کاهش دعاوی و پرونده‌های کیفری مرتبط دارد.

کد خبر: ۱۹۴٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha