۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
قبض گاز محرومان رایگان می‌شود
مدیرعامل شرکت ملی گاز:

قبض گاز محرومان رایگان می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: براساس تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ گاز مشترکین تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است. منابع لازم برای این امر از طریق افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف تامین خواهد شد.

به گزارش بازار، مجید چگنی در گفتگو با رسانه ملی گفت: حدود ۹۳۵ هزار مشترک تحت کمیته امداد از این بند قانونی استفاده می‌کنند و همچنین مددجویان سازمان بهزیستی نیز ۳۲۴ هزار مشترک هستند که در مجموع حدود یک میلیون و ۲۶۰ هزار مشترک تحت پوشش این بند قانون قردار دارند و گازشان رایگان است.

وی افزود: از کمیته امداد و سازمان بهزیستی درخواست کردیم اگر مشترکی جامانده می‌توانند آن‌ها را به لیست خودشان اضافه کنند و اگر عزیزانی تحت پوشش دو نهاد مهم هستند و هنوز از قبض رایگان استفاده نمی‌کنند این‌ها را به ما معرفی کنند تا به لیست اضافه کنیم و تحت پوشش قرار بدهیم.

چگنی ادامه داد: با پایداری هوای سرد در کشور افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود ۶۰۰ میلیون مترمکعب است و از مردم عزیزمان درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه این میزان را کاهش بدهند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته استان تهران بالاترین مصرف را داشته و همراه استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار داشتند و امیدواریم که مردم کمک کنند که این میزان کاهش پیدا کند تا در گازرسانی به سایر بخش‌های از جمله صنعت، با محدودیت‌هایی مواجه نشویم.

کد خبر: ۱۹۴٬۳۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha