۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
راه‌اندازی پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی زنجان در اولویت هستند
رئیس سازمان صمت زنجان:

راه‌اندازی پروژه‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی زنجان در اولویت هستند

زنجان - رئیس سازمان صمت زنجان گفت: طی سال جاری راه اندازی پروژه های بالای پیشرفیت فیزیکی ۶۰ درصد در استان در اولویت هستند و با افتتاح این  پروژه ها اشتغال خوبی ایجاد خواهد شد. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه دو شاخص در حوزه توسعه صنعتی مد نظر است، گفت: تعداد پروانه های بهره برداری واحدهای صنعتی و مجوز و درخواست سرمایه گذاری در توسعه صنعتی زنجان بسیار موثر است. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته با وجود تحریم ها و شرایط اقتصادی صدور مجوز تاسیس واحدهای صنعتی و پروانه بهره برداری و درخواست سرمایه گذاری در استان بسیار مناسب و اشتغال خوبی هم ایجاد شد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طی سال جاری راه اندازی پروژه های بالای ۶۰ درصد پیشرفیت فیزیکی در اولویت هستند و با افتتاح این  پروژه ها اشتغال خوبی ایجاد خواهد شد. 

فغفوری تاکید کرد: طی سال گذشته یک هزارو ۳۲ فقره جواز تاسیس طرح‌های صنعتی در زنجان صادر شده که نسبت به سال ۹۷ بیش از ۳۵ درصد رشد دارد. 

وی افزود: تا کنون دو هزار و ۲۱۷ فقره جواز تاسیس و طرح توسعه در زنجان صادر شده که سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده برای این طرح‌ها بالغ بر ۳۴۰ هزار میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، تصریح کرد: بیشترین میزان مجوزهای صادره مربوط به محصولات فلزی و فابریکی، ساخت مواد و محصولات شیمیایی و محصولات غذایی و آشامیدنی است.

فغفوری با بیان اینکه سهم زنجان از شمار صدور جوازهای تاسیس در کشور، چهار درصد و از میزان سرمایه‌گذاری، سه درصداست، افزود: استان در زمینه صدور جواز تاسیس در کشور، رتبه نهم را دارد.

کد خبر: ۱۹٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha