۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
 طرح نظارتی شب یلدا در استان زنجان آغاز شد
رئیس سازمان صمت زنجان:

طرح نظارتی شب یلدا در استان زنجان آغاز شد

زنجان- گلشنی فرد، رئیس سازمان صمت زنجان،از آغاز اجرای طرح نظارتی شب یلدا در استان زنجان خبر داد.

مجید گلشنی‌منفرد در گفتکو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه شب یلدا نزدیک است،گفت: در این راستا طرح نظارتی شب یلدا از امروز در سطح استان آغاز شد و تا ۳۰ آذر ادامه دارد.

وی ابراز کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هرگونه شکایات در خصوص میوه و تره‌بار اعم از هندوانه و انار توسط جهادکشاورزی و شکایات در زمینه آجیل‌فروشان و قنادان توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: اولویت بازرسان صمت طی روزهای آینده پیگیری سریع شکایات در حوزه‌های آجیل و شیرینی و شکلات است.

گلشنی فرد تاکید کرد: به محض وصول شکایت، پیگیری‌ها در همان روز انجام و حداکثر تا روز بعد نتیجه شکایت به شاکی اعلام خواهد شد.

وی بیان داشت: همه شکایات در حوزه‌های مختلف اعم از میوه، آجیل و خشکبار، شیرینی و … از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت می‌شود و بر اساس مصوبات جلسه امنیت غذایی همه صنوف آجیل‌فروشان و خشکبار استان موظف‌ هستند علاوه بر رعایت نرخ‌نامه مصوب آن را در صنف مربوطه نصب و در معرض دید عموم قرار دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از هر گونه سوء‌استفاده و تخلف در آستانه شب یلدا است.

کد خبر: ۱۹۴٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha