۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
۲۸۸۲ شغل برای جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان ایجاد شد
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۲۸۸۲ شغل برای جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان ایجاد شد

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: دو هزار و ۸۸۲ شغل برای جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان ایجاد شد و دو هزار و ۳۰۰ خانواده از چرخه حمایتی کمیته امداد استان زنجان خارج شدند.

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار بازار،کمیته امداد را به عنوان چهره مهربانی و رافت نظام اسلامی یاد کرد و گفت: این نهاد در اولین روزهای انقلاب به دست امام راحل تشکیل شد.

وی اظهار کرد: ایجاد درآمد با ثبات و پایدار و توانمند سازی جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد ازسالت ها و راهبردهای مهم کمیته امداد است و در این زمینه اقدامات خوبی را هم انجام داده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، گفت: براساس این راهبرد کمیته امداد در حوزه توانمند سازی، استقلال معیشتی و مسائل اجتماعی و فرهنگی برنامه هایی را در سطح استان طراحی و اجرا می کند.

صفری ابراز کرد: در سال گذشته ۴۱ میلیارد تومان به تعداد دو هزار و ۸۸۲ شغل برای جامعه هدف تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان ایجاد شد و دو هزار و ۳۰۰ خانواده از چرخه حمایتی کمیته امداد استان زنجان خارج شده و توانمند شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با بیان اینکه طی سالجاری هدف گذاری کمیته امداد استان زنجان برای ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان زنجان ۴ هزار شغل است، گفت: تا کنون دو هزار و ۱۰ شغل از طریق کمیته امداد استان ایجاد شده است.

صفری افزود: تاکنون ۴۶ میلیارد تومان در زمینه اشتغال و خلق فرصت های شغلی سرمایه گذاری شکل گرفته است و با تخصیص منابع امیدواریم تا پایان سال هدف گذاری  مشخص شده برای اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر: ۱٬۹۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha