۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
اردبیل از فرصت میزبانی کشورهای عضو اکو استفاده کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اردبیل از فرصت میزبانی کشورهای عضو اکو استفاده کند

اردبیل - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: میزبانی کشورهای عضو اکو در حوزه گردشگری فرصتی مناسب است تا مسئولان استانی توانمندی های گردشگری را در استان اردبیل معرفی کنند.

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: یکی از پیگیری های هفتگی ما در تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اختصاص منابع مناسب در حوزه گردشگری و اجرای طرح های توسعه ای در این بخش است تا استان اردبیل از فرصت پیش آمده در مسیر تحول این بخش بهره بگیرد.

وی اظهار کرد: در سفر معاون وزیر گردشگری بر تخصیص اعتبارات مناسب به استان ها با رویکرد توسعه ظرفیت های گردشگری تاکید شد و امیدواریم با همراهی نمایندگان استان در مجلس و مدیران استانی در جذب اعتبارات تلاش و پیگیری های جدی انجام شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در کنار توانمندی های بخش کشاورزی، معدنی و صنعت از مولفه های ممتاز صنعت گردشگری و زیرساخت های مناسب در این بخش بهره مند است که بهتر از این می توانیم قابلیت های بخش گردشگری را به مراحل اجرایی و بهره برداری برسانیم.

شایقی تصریح کرد: از محل سفر استانی رئیس جمهور به اردبیل نیز توجهی جدی به زیرساخت های بخش گردشگری انجام شده و تزریق اعتبارات در این حوزه می تواند نویدبخش تحول و تحرکی جدی باشد.

وی بیان کرد: اردبیل از ماه آینده به مدت یک سال میزبان کشورهای عضو اکو در حوزه گردشگری خواهد بود که ما باید به صورت هماهنگ و منسجم در کنار معرفی توانمندی های گردشگری در برپایی تورهای گردشگری خارجی و برگزاری رویدادهای فصلی در این حوزه گام های موثری را برداریم.

کد خبر: ۱۹۴٬۲۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha