۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
خرید عمده تلویزیون از بانه

خرید عمده تلویزیون از بانه

خرید عمده تلویزیون از بانه و لیست قیمت عمده تلویزیون.

به گزارش بازار، خرید تلویزیون نه تنها در ایران بلکه در همه کشورها یک خرید اصلی به حساب می‌آید که باید در ازای آن مبلغ زیادی هزینه کرد. قیمت تلویزیون نیز تحت تاثیر عوامل مختلف تغییر خواهد کرد که نرخ تورم و نرخ ارز یکی از مهم‌ترین آنهاست. طبیعی است که در این بازار و در این وضعیت اقتصادی خرید تلویزیون چنان راحت هم نباشد، چرا که باید قبل از خرید نکات و ویژگی‌های مهم تلویزیون اعم از کیفیت تصویر، تکنولوژی ساخت، امکانات هوشمند و سیستم عامل و... را در نظر گرفت. تمام این موارد یک طرف، سردرگمی هنگام خرید عمده تلویزیون طرف دیگر باعث می‌شود تا کاربران تصمیم درستی اتخاذ نکنند. قبل از هر چیزی لازم است بدانید که برای خرید تلویزیون باید با تمام ویژگی‌ها و اصطلاحات آن آشنایی داشته باشید، سپس مدل تلویزیون مورد نظر را در سایت اصلی جستجو کنید و مشخصات تلویزیون را از روی سایت اصلی بررسی نمایید.

ویژگی‌های مهم در خرید تلویزیون

قیمت تلویزیون مانند هر لوازم خانگی دیگری تحت تاثیر عوامل متعددی بوده که یکی از آن‌ها تکنولوژی ساخت نمایشگر است. در واقع انواع صفحه نمایش برای تلویزیون استفاده می‌شود، که ارزان‌ترین آن LCD است با نور پس زمینه فلورسنت و گران‌ترین آن OLED است بدون نور پس زمینه. انواع صفحه نمایش از نظر تکنولوژی ساخت و نحوه تشکیل تصویر به تلویزیون‌های ال سی دی LCD، تلویزیون‌های LED ال ای دی، تلویزیون‌های کیولد QLED، تلویزیون‌های نانوسل، تلویزیون کیوند QNED و تلویزیون اولد OLED تقسیم می‌شوند. بنابراین هنگام خرید حتماً به نوع صفحه نمایش و تکنولوژی ساخت آن دقت نمایید.

کیفیت تصویر از دیگر موارد تاثیر گذار بر روی قیمت تلویزیون است، که به انواع کیفیت تصویر 8K، کیفیت تصویر فورکی 4k و کیفیت تصویر فول اچ دی دسته بندی می‌شود. هر چه کیفیت تصویر یک تلویزیون بالاتر باشد، طبیعتاً قیمت تلویزیون نیز بالاتر خواهد رفت. برای ارتقای کیفیت تصویر فناوری‌ها و استانداردهای رایجی مانند hdr، قابلیت افزایش دهنده نسبت کنتراست، قابلیت افزایش دهنده روشنایی و کنترل روشنایی بر اساس نور محیط و... ارائه شده‌اند.

امکانات هوشمند و سیستم عامل و درگاه‌های ارتباطی نیز بر روی قیمت تلویزیون تاثیر گذار هستند. سیستم عامل و قابلیت اتصال به اینترنت، امکان دانلود و نصب برنامه‌های مختلف، امکان اشتراک گذاری محتوا از تلویزیون به موبایل و برعکس و... از جمله امکاناتی هستند که باید هنگام خرید تلویزیون به آن‌ها توجه نمایید.

ویژگی‌های مهم در خرید تلویزیون

خرید عمده تلویزیون

موضوع خرید عمده تلویزیون با خرید شخصی تلویزیون برای مصارف شخصی بسیار متفاوت است. افرادی که برای منزل و یا محل کار خود تلویزیون خریداری می‌کنند، معمولاً با تلویزیون و قابلیت‌ها و ویژگی‌ها آن چنان آشنایی ندارند و به همین دلیل است که با سوال‌های زیادی مواجه می‌شوند، اما افرادی که به صورت عمده تلویزیون می‌خرند، قطعاً مغازه‌داران و بازاریانی هستند که تلویزیون و امکانات آن را می‌شناسند. پس اگر قصد خرید عمده تلویزیون را دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتماً از بانه خرید کنید، چرا که قیمت عمده تلویزیون در بانه بسیار مناسب است. دلیل اینکه خرید تلویزیون از بانه بسیار رایج شده و بعد از گذشت 15 سال هنوز هم بسیاری از افراد خرید از بانه را چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی ترجیح می‌دهند، این است که خرید از بانه نه تنها قیمت بسیار مناسبی دارد بلکه کیفیت اجناس نیز تضمین شده است.

برای خرید عمده تلویزیون کافی است که مدل مورد نظر را به همراه عکس و ویدیوی محصول از قبل دیده باشید و مدل مورد نظر با مدل نامبر تلویزیون همخوانی داشته باشد. همچنین برای تست سلامت محصول نیز می‌توانید یکی از تلویزیون‌ها را روشن کرده و تمام ویژگی‌های آن را بررسی نمایید. در واقع اگر آشنا یا مغازه‌دار مورد اعتماد در بازار بانه دارید، می‌توانید با خیال راحت خرید کنید، اگر هم به دنبال فروشگاهی مورد اعتماد هستید که علاوه بر قیمت مناسب اجناس اصلی را نیز بفروشد و کیفیت محصولاتش تضمین شده باشد، حتماً به اینترنت سری بزنید تا فروشگاه مورد اعتماد خود را بیابید. یکی از فروشگاه‌های مورد اعتمادی که سالهای زیادی است در زمینه فروش لوازم خانگی و تلویزیون فعالیت دارد، فروشگاه بانه ویترین است. حتماً به سایت بانه ویترین مراجعه کرده و تلویزیون‌های درج شده در آن را مشاهده نمایید یا اینکه با فروشنده‌ها و کارشناسان بانه ویترین تماس حاصل نمایید، تا راهنمایی لازم را از آنها دریافت کنید. همچنین می‌توانید هر روزه لیست قیمت عمده تلویزیون را از مشاوران فروش دریافت کنید، تا به راحتی ارزان‌ترین تلویزیون و گران‌ترین تلویزیون را شناسایی کنید و آگاهانه خرید نمایید. گفتنی است که خرید عمده تلویزیون در مقایسه با خرید شخصی به صورت تکی قیمت مناسب‌تری داشته و برای مغازه‌داران و فروشگاه‌ها بسیار به‌صرفه‌تر است که به صورت عمده خرید کنند.

کد خبر: ۱۹۴٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • NajmYT IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      0 0
      خرید از بانه حتی بصورت خرده هم ارزش داره خیلی ارزون میفته