۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
کارخانه رب اسدآباد ظرفیت دریافت و جذب گوجه‌فرنگی غرب کشور را دارد
فرماندار اسدآباد:

کارخانه رب اسدآباد ظرفیت دریافت و جذب گوجه‌فرنگی غرب کشور را دارد

همدان - فرماندار اسدآباد گفت: کارخانه رب شهرستان اسدآباد ظرفیت دریافت و جذب محصول گوجه‌فرنگی غرب کشور را دارد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از فرمانداری اسدآباد، مجید درویشی در جلسه با مدیریت جدید کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: مؤسسه مالی اعتباری نور مالکیت جدید کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان اسدآباد را به عنوان تنها کارخانه رب این شهرستان بر عهده گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد در سطح استان همدان دارای رتبه اول تولید گوجه فرنگی است، افزود: سال گذشته یک هزار و ۳۵۰ هکتار از اراضی شهرستان اسدآباد به کشت گوجه فرنگی اختصاص داشت که از این میزان اراضی افزون بر ۷۰ هزار تن محصول گوجه برداشت شد.

درویشی تعهد امسال کشت گوجه فرنگی شهرستان را یک هزار هکتار برشمرد و عنوان کرد: بر اساس پیش بینی‌ها کشت گوجه فرنگی امسال شهرستان ۲۰ درصد نسبت به میزان تعهد سال گذشته افزایش خواهد داشت.

درویشی یادآور شد: کارخانه رب گوجه‌فرنگی اسدآباد در سال ۹۴ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شد که این کارخانه در فصل گوجه‌فرنگی روزانه ظرفیت دریافت ۱۳۰۰ تن گوجه‌فرنگی را داراست.

وی اضافه کرد: این کارخانه ضمن دریافت گوجه‌فرنگی کشاورزان اسدآبادی و سایر شهرستان‌های استان همدان، ظرفیت دریافت و جذب گوجه‌فرنگی غرب کشور را نیز دارد.

فرماندار اسدآباد گفت: گوجه کاران اسدآبادی تولیدات امسال خود را با خیال آسوده و بدون واسطه به کارخانه رب گوجه فرنگی شهرستان تحویل دهند.

کد خبر: ۱۹٬۴۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha