۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
برنامه منسجم عملیاتی شده برای تحقق «جهش تولید» مورد توجه قرار گیرد
نماینده منتخب مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس:

برنامه منسجم عملیاتی شده برای تحقق «جهش تولید» مورد توجه قرار گیرد

زنجان - نماینده منتخب مردم شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه، به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: در سال جهش تولید باید برنامه منسجم عملیاتی شده در دستور کار مسئولان قرار گیرد. 

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام حسن شجاعی صبح پنجشنبه در دیدار با سرپرست مخابرات منطقه زنجان، اتحاد و همبستگی را لازمه توسعه و پیشرفت دانست و گفت: مجموعه نمایندگان استان در مجلس یازدهم برای توسعه استان درکنارهم خواهند بود.

وی اظهار کرد: با مدیریت منطقی که لازمه پیشرفت است، در کنار یکدیگر باید به فکر کمک به کشور باشیم تا در شرایط رکود فعلی که حاصل تحریم ها و ویروس کرونا است و به اقتصاد کشور آسیب وارد می شود،در کنار مردم بوده و برای بهبود شرایط گام برداریم.

نماینده منتخب مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: مسئولیت برای همه مدیران شرط سنگینی است، چراکه همه ما مدیون خون شهداهستیم و باید در سایه رهبری مقام معظم رهبری، فارغ از هرگونه نگرش سیاسی، فقط به فکر خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

شجاعی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد و یاد آورشد: در سال جهش تولید باید برنامه منسجم عملیاتی شده در دستور کار مسئولین قرار گیرد. 

وی ابراز داشت: تحقق سعار سال نیاز به عزم جدی و همگانی مدیران دارد و با شعار دادن نمی شود کار انجام داد. 

نماینده منختب مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: حرکت در مسیر جهش تولید کمک به خودکفایی کشور است. 

شجاعی تاکید کرد: ارتقای بهره وری، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد و رفاه مردم به معنای جهش می‌باشد و باید در برنامه ها به آنها توجه شود.

کد خبر: ۱۹٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha