۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
تصویب دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع

تصویب دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع

کارگروه طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور در چهارمین جلسه خود دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع در کارگروه بند (ح) ماده ۴۶ قانون برنامه ششم توسعه را تصویب کرد.

به گزارش بازار به نقل از ایدرو، در این جلسه کلیات فرآیند اجرا، وظایف واحدهای صنعتی و صنوف تولیدی متقاضی نوسازی و بازسازی و عوامل اجرایی شامل سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، سازمان ملی استاندارد، سازمان حفاظت محیط‌زیست و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضای کارگروه رسید.

شایان ذکر است مطابق با ماده (۳) تصویب‌نامه شماره ۱۳۷۰۵۲/ت ۵۴۸۹۳ هـ هیات وزیران، دستورالعمل نوسازی و بازسازی صنایع کشور طی هفته‌های آتی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ خواهد شد.

جلسات کارگروه طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور به ریاست علی نبوی معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان ملی استاندارد، معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۹۴٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha