۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
تدبیری برای جلوگیری از سقوط ارزش پول ملی شاهد نیستیم
نماینده مردم ایرانشهر در مجلس:

تدبیری برای جلوگیری از سقوط ارزش پول ملی شاهد نیستیم

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس گفت: سقوط پول ملی به معنای کاهش قدرت خرید مردم، کاهش اعتماد به نفس مردم، شرمندگی بیشتر پدران و نان‌آوران نزد فرزندان و خانواده و سقوط اعتبار و منزلت مردم کشور است.

به گزارش بازار، عبدالناصر درخشان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت عالم ربانی مولانا ریگی را به مردم استان و خانواده وی خطاب به رئیس جمهور گفت: با دادن وعده‌های فراوان و امیدواری‌های زیاد اعتماد مردم کشور را جلب نمودید اما با گذشت یک سال و نیم از عمر دولت امیدهای مردم تبدیل به یأس و ناامیدی می‌شود. گرفتاری‌ها و رنج‌های مردم در حوزه معیشت رو به افزایش است.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارزش پول ملی کشور بی‌سابقه‌ترین سقوط را تجربه می‌کند، سقوط پول ملی به معنای کاهش قدرت خرید مردم، کاهش اعتماد به نفس مردم، شرمندگی بیشتر پدران و نان‌آوران نزد فرزندان و خانواده و سقوط اعتبار، منزلت و شخصیت مردم کشور است. متأسفانه تدبیری برای جلوگیری از پدیده شوم سقوط ارزش پول ملی شاهد نیستیم.

وی ضمن قدردانی از رئیس و اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در راستای اجرای اصل ۶۴ قانون اساسی در جهت طرح افزایش تعداد نمایندگان که دغدغه بسیاری از نمایندگان است؛ خطاب به وزیر کشور افزود: استان سیستان و بلوچستان را از لحاظ مدیریتی دریابید. استان را امنیتی نکنید.

درخشان خطاب به وزیر بهداشت و رئیس جمهور عنوان کرد: سهم یک درصد ارزش افزوده سلامت می‌تواند تحول بزرگی در سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کند، حق مردم استان را از ارزش افزوده سلامت از آن‌ها دریغ نکنید و مشکل تأمین داروی کشور را برطرف کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: نیروهای حق‌التدریس که سال‌های طولانی وظیفه سنگین تعلیم و تعلم فرزندان این سرزمین را برعهده داشتند متأسفانه امروز لغو ابلاغ شدند در حالی که به شدت به توان و ظرفیت این عزیزان نیازمند هستیم.

وی خطاب به وزیر نفت عنوان کرد: خبر دارید که صف‌های طولانی سوخت در استان محروم سیستان و بلوچستان که بایستی ساعت‌ها از وقت و انرژی خود را صرف تأمین سوخت کنند، در جاهای دیگر کشور این مسئله دغدغه مردم نیست. زندگی مردم استان را این موضوع مختل کرده است، لطفا برای این موضوع تدبیر عاجل کنید.

کد خبر: ۱۹۴٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha