۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
دستگاه‌های اجرایی اردبیل با فروش اموال مازاد به تامین منابع کمک کنند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

دستگاه‌های اجرایی اردبیل با فروش اموال مازاد به تامین منابع کمک کنند

اردبیل- شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل گفت: با توجه به اینکه اردبیل ظرفیت‌های خوبی از لحاظ منابع دارد انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی با فروش اموال مازاد به تامین منابع کمک کنند.

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مولدسازی و فروش اموال در استان اردبیل محقق شده و در این زمینه به عنوان یکی از ظرفیت‌های خوب بودجه امسال توجه به ردیف اعتباری از محل مولدسازی و فروش اموال است که در این زمینه تامین منابع در این زمینه برای استان‌ها فرصت‌های ارزشمندی را به وجود آورده است.

وی بیان کرد: ۶۲۵ میلیارد تومان از منابع پیش‌بینی شده برای استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که امسال محقق شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال با تامین منابع از طریق فروش اموال مازاد دولتی مشکلات موجود را در این زمینه برطرف کرده و با توجه به اینکه در استان اردبیل ظرفیت‌های خوبی از لحاظ منابع وجود دارد انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی با فروش اموال مازاد به تامین منابع کمک کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل افزود: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان براساس قانون مصوب مجلس در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اینکه در استان اردبیل رداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان با ۲۳ میلیارد تومان برای ۲۴ دستگاه اجرایی این امر محقق می‌شود.

شایقی تصریح کرد: تلاش برای جذب اعتبارات در طول امسال در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم با جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات سال گذشته پرونده اعتبارات ۱۴۰۰ را بسته و شاهد تسریع در اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی علی‌رغم در نظر گرفتن پایان فصل کاری باشیم که به همین منظور از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست داریم نسبت به جذب ۸۵ درصد اعتبارات ورود پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: انجام اقدامات اساسی برای جذب اعتبارات و اجرای پروژه‌های پیشران و اساسی استان که در مرحله نخست یک هزار و ۴۵ میلیارد تومان بود و هم اکنون نیز مرحله دوم آن آغاز شده جزو اولویت‌های اساسی است و امید می‌رود بتوانیم پروژه‌های بزرگ استان را به مرحله اجرایی برسانیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل اذعان کرد: بیشتر پروژه‌های بزرگ استان از ردیف ملی بهره‌مند هستند که در این زمینه برای تحقق اجرایی شدن پروژه تونل اسالم - خلخال از محل ماده ۲۳ از ردیف ملی اقدامات اساسی به عمل آمده و امیدواریم بتوانیم با همکاری همه‌جانبه در راستای تسریع مراحل اجرایی آن‌ها باشیم.

کد خبر: ۱۹۳٬۹۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha