۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
 بررسی پیشنهادات وزارت نیرو در بودجه سال آتی در حوزه آب و فاضلاب
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

 بررسی پیشنهادات وزارت نیرو در بودجه سال آتی در حوزه آب و فاضلاب

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی گزارش رئیس بسیج سازندگی و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در خصوص آبرسانی به روستاها در نشست امروز کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری، در تشریح نشست امروز ( ۲۲ آذرماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفـت: در جلسه امروز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب و معاون وزیر نیرو گزارشی عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود در خصوص آبرسانی به روستاها و ایجاد شبکه آب و فاضلاب در مناطق مختلف کشور ارائه کرد.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: اضافه کردن ۱۰ هزار روستای دارای تنش آبی به موافقنامه طرح ملی، ایجاد ردیف اجرایی با عنوان کمک به طرح‌های آبرسانی به روستا با کمک خیرین، افزایش اعتبارات عملیات آبرسانی و فاضلاب روستاها به ۱۰ هزار میلیارد ریال، ایجاد ردیف اعتباری برای پایدار سازی شبکه‌های توزیع آب از جمله اصلاح و بازسازی لوله‌های فرسوده، پهنه بندی فشاری، اصلاح و استانداردسازی و رسیدگی به انشعابات فرسوده آب با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد تومان و نیاز سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان از جمله پیشنهادت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب برای بودجه سال آتی است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی نیز با حضور در کمیسیون، گزارشی در خصوص اقدامات خود در تامین آب شرب روستاها، ساخت راه‌ها بین مزارع، جاده‌های گلزارهای شهدا ارائه کرد. همچنین در خواست ها خود را برای بودجه سال آتی ارائه کرد و مقرر شد کمیسیون عمران نیز با توجه به اقدامات خوبی که این مجموعه در حوزه تامین آب شرب روستایی داشته به بسیج سازندگی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ توجه ویژه تری داشته باشد.

کد خبر: ۱۹۳٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha