۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
معبر خرده فروشی در بازارچه مرزی میلک راه اندازی شود
نماینده مردم سیستان در مجلس: 

معبر خرده فروشی در بازارچه مرزی میلک راه اندازی شود

سیستان- سرگزی، نماینده مردم سیستان در مجلس، گفت: با هدف ایجاد درآمد برای مرزنشینان منطقه سیستان معبر خرده فروشی در بازارچه میلک راه اندازی شود.

محمد سرگزی در گفت و گو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: ایجاد بازارچه خرده فروشی بهترین راهکار برای تامین مایحتاج مرزنشینان منطقه است اما علی رغم قول های داده شده هنوز فرآیند خرده فروشی به طور رسمی در بازارچه میلک انجام نمی شود.

نماینده مردم سیستان در مجلس، گفت: برای راه اندازی رسمی این بازارچه نیاز به مجوز های لازم برای تامین زمین و اعتبار مورد نیاز داریم که این مهم در دست پیگیری است.

سرگزی با اشاره به اینکه، پیشنهاد دادیم تا بخشی از بازارچه میلک به معبر خرده فروشی تبدیل شود، افزود: بازارچه های خرده فروشی میلک، برای انجام مراودات تجاری مردم ساکن در دو طرف مرز، یک فرصت مناسب برای کسب در آمد است.

وی به کندی تردد خودروهای ترانزیت در مرز میلک، تصریح کرد: مجهز نبودن بازارچه مرزی میلک به دستگاه ایکس ری سبب شده تا تردد خودروهای ترانزیت با کندی انجام شود و حجم تجارت با کشور افغانستان کاهش پیدا کند.

نماینده مردم سیستان در مجلس، گفت: انتطار داریم تا وعده ها برای راه اندازی این دستگاه در بازه زمانی کمتری عملی و این بازارچه نیز به دستگاه ایکس ری مجهز شود.

کد خبر: ۱۹۳٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha