۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
۲۶ هزار فقره تسهیلات در استان سمنان پرداخت شد | رشد منابع بانک مهر ایران
در گفتگو با خبرنگار بازار مطرح شد؛

۲۶ هزار فقره تسهیلات در استان سمنان پرداخت شد | رشد منابع بانک مهر ایران

سمنان- سکوتی، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان سمنان گفت: این بانک طی سال جاری ۲۶ هزار فقره تسهیلات به میزان یک هزار و ۲۲۴ میلیارد تومان پرداخت کرده است.

شهریار سکوتی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بانک مهر ایران در استان سمنان از ابتدای سال جاری تا نیمه آذرماه یک هزار و ۲۳۴میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است، ابراز کرد: ۲۶ هزار فقره وام از سوی این بانک در سراسر استان طی بازه زمانی مذکور پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۲۲۳ فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک مهر ایران در استان سمنان طی بازه زمانی ابتدای سال تا نیمه آذرماه ۱۴۰۱ پرداخت شده است، تاکید کرد: ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مجموع پرداختی وام ازدواج در استان بوده است.

تسهیلات اشتغال زایی

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا نیمه آذرماه ۴۱۰ فقره تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد توسط این بانک در استان پرداخت شده است، ابراز کرد: میزان این تسهیلات پرداختی ۳۳ میلیارد تومان بوده است.

۲۲۳ فقره تسهیلات ازدواج توسط بانک مهر ایران در استان سمنان طی بازه زمانی ابتدای سال تا نیمه آذرماه ۱۴۰۱ پرداخت شده است

سکوتی با بیان اینکه در این بازه زمانی همچنین ۵۳ فقره وام به میزان چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به مددجویان بهزیستی استان سمنان پرداخت شده است، بیان کرد: ۳۸۲ فقره وام فرزندآوری به میزان ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی این بازه زمانی در سراسر استان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه حجم معوقات بانک مهر ایران در استان سمنان از ۰.۳۷ درصد در آذر ماه سال گذشته به ۰.۲۸ درصد کاهش یافته است، گفت: اعطای وام قرض‌الحسنه، کمک به رونق بازار از طریق تقویت تقاضا برای خرید کالاهای ایرانی با طرح کالاکارت و اجرای طرح‌های اشتغال و کارآفرینی؛ توسعه همکاری و حمایت از طرح‌های دانش بنیان برای کمک به اشتغال‌زایی و کارآفرینی از جمله برنامه های بانک مهر ایران در سال جاری است.

طرح زنگ قرض الحسنه

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان سمنان از توسعه خدمات برای ناتوانان جسمی، در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه به مثابه یکی دیگر از اقدامات بانک در سال جاری یاد کرد و گفت: برگزاری جشنواره ملی، فرهنگی هنری قرض الحسنه و راه اندازی زنگ قرض الحسنه در مدارس با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرض الحسنه توسط این بانک دنبال می شود.

سکوتی با اشاره به اقدامات بانک مهر ایران در سال جاری بیان کرد: مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و حمایت از اشتغال آنها با پرداخت وام قرض‌الحسنه و مشارکت در تهیه بسته های لوازم التحریر با همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از دیگر اقداماتی است که در یک سال اخیر صورت گرفته است.

حجم معوقات بانک مهر ایران در استان سمنان از ۰.۳۷ درصد در آذر ماه سال گذشته به ۰.۲۸ درصد کاهش یافته است

وی درباره خدمات الکترونیک بانک مهر ایران بیان کرد: بهره مندی از سامانه عملیات بدون کاغذ و احراز هویت بیومتریک در کنار افتتاح حساب آنلاین بر بستر همراه بانک و اینترنت بانک و سامانه ارایه معدل حساب آنلاین شامل امکان محاسبه لحظه ای وامهای متعلق به حساب از جمله اقدامات صورت گرفته در این بانک است.

افزایش منابع بانک مهر ایران در استان سمنان

مدیر شعب بانک مهر ایران استان سمنان از سامانه تشکیل پرونده و پرداخت وام آنلاین بر بستر همراه بانک و اینترنت بانک و راه اندازی پیشخوان مجازی خبر داد و گفت: راه اندازی سامانه توثیق سهام، راه اندازی سفته الکترونیک، احراز هویت آنلاین «سجام»، امکان ارسال کارت هدیه مجازی و طراحی خدمات بانکی متنوع در همراه بانک از دیگر اقدامات بانک مهر ایران است.

سکوتی با بیان اینکه منابع استان سمنان در یک سال اخیر ۸۳ درصد رشد داشته است، گفت: منابع این بانک در استان از رقم یک هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان، به رقم دو هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در آذر ماه سال جاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در آذرماه سال جاری ۴.۲ درصد از منابع شبکه بانکی استان سمنان در اختیار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده است، گفت: سهم درصد بانک قرض الحسنه مهر ایران از منابع شبکه بانکی استان از ۴.۲درصد در سال گذشته، به قریب شش درصد در سال جاری افزایش داشته است

کد خبر: ۱۹۳٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      حالادرسمنان‌ده‌ماهه‌منتظروام‌مسکن‌هستم‌هیج‌جاوام‌ندادن‌ده‌ماهه‌خانه‌ام‌نیمه‌کاره‌مانده مثل‌من‌صدها‌نفرهستندلطفاتسهیلات‌ساخت‌مسکن‌روستایی‌که‌تصویب‌شده‌اجرا‌کنیددرجزین‌سمنان‌ممنون