۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
روند کند الحاق زمین به شهرها در کمیته های استانی

روند کند الحاق زمین به شهرها در کمیته های استانی

سرلک، مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی گفت: عمده زمین های در دست الحاق در حال بررسی در استان هاست.

به گزراش بازار، محمد سرلک مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی گفت: ۱۹ هزار و ۳۵۷ هکتار زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن و طرح اقدام ملی مسکن، به محدوده شهرها الحاق شده است.

سرلک گفت: حدود ۳۱ هزار هکتار زمین هم در مرحله الحاق به شهرهاست که عمده این زمین ها در استان ها در حال بررسی های فنی و کارشناسی است.
مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی گفت از ۳۱ هزار هکتار زمینی که در مرحله الحاق است، ۲۴ هزار هکتار آن در مرحله ابتدایی است، یعنی در کمیته های کارگروه های فنی است.

سرلک افزود: ۳۱۶۶ هکتار از این زمین ها در مرحله تسطیع در کارگروه های استانی است و ۲۹۵۳ هکتار هم در شورای برنامه ریزی و توسعه استان ها در حال بررسی است.

مدیر کل دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی گفت: از ۳۱ هزار هکتار زمینِ در حال الحاق، تنها هزار هکتار مراحل خود در استان ها را گذارنده و به دست شورای عالی شهرسازی و معماری رسیده است.

سرلک درباره مدت زمان بررسی پرونده های الحاق زمین گفت: مواردی که به شورای عالی شهرسازی و معماری برسد در همان مهلت یک ماه قانونی بررسی و تعیین تکلیف می شود.

کد خبر: ۱۹۳٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha