۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
شناسایی ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی استان سمنان
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان خبر داد:

شناسایی ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی استان سمنان

سمنان – مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی استان شناسایی‌شده که باید برای کاهش سوانح رانندگی نسبت به رفع این نقاط اقدام شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی صمیمیان بعدازظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان اظهار داشت: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی استان شناسایی‌شده است که باید برای کاهش سوانح رانندگی نسبت به رفع این نقاط اقدام شود.

وی با تأکید بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی استان سمنان، بیان کرد: این امر از دغدغه‌های به‌حق فرمانداری‌های استان است که با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رفع این چالش باید اقدام شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از تصویب و تخصیص اعتبارهای مالی در قالب اعتبارهای استانی برای بازسازی جاده‌های روستایی خبر داد و گفت: در بازسازی جاده‌های روستایی از دیدگاه‌های دهیاری‌های استان، اعضای شورای اسلامی روستاهای استان و پلیس‌راه استان استفاده شود.

صمیمیان بابیان اینکه دهیاران پیگیری‌های مستمری برای رفع مشکلات زیرساختی در بخش جاده‌های روستایی از دستگاه‌های اجرایی استان داشته باشند، گفت: در آینده نزدیک جلسه پیگیری رفع نقاط حادثه‌خیز درراه‌های روستایی استان برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۹٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha