۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
 یک چهارم از واحدهای تولیدی احیا نشده در ملارد به چرخه تولیدی بازگشت
معاون استاندار تهران:

یک چهارم از واحدهای تولیدی احیا نشده در ملارد به چرخه تولیدی بازگشت

ملارد - معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار تهران گفت: یک چهارم از واحدهای تولیدی احیا نشده در ملارد به چرخه تولیدی بازگشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله عسگری ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران مشترک با شهرستان ملارد که با حضوبرنجی فرماندار شهرستان ملارد،عطائی، مدیر عامل سرمایه گذاری و جذب اعتبارات استانداری مدیران کل صمت و جهاد کشاورزی استان و جمعی از روسای ادارات و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی این  شهرستان در فرمانداری ملارد برگزار شد، در خصوص مشکلات زیست محیطی در استان تهران اظهار داشت: با توجه به قانون محدودیت های شعاع ۱۲۰ کیلومتری باید به قوانین به شکل منطقی نگاه کرد و پیشنهادات را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

عسگری افزود: باید از ظرفیت های خالی شهرک های صنعتی استان تهران به شکل مطلوب برای افزایش ظرفیت تولید و اشتغال استفاده و بهره مند شویم.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان تهران مشکل سرمایه گذار نداریم، گفت: تنها موضوع هدایت و رفع مشکلات آنها وجود دارد که با کمک همه دستگاه‌ها قابل حل است و علی رغم اینکه در سال گذشته مجموعه فرمانداری تعهد ایجاد پنج هزار و ۴۰۰ نفر فرصت شغلی را داده بود، بیش از ١٢ هزار نفر فرصت شغلی را ایجاد نموده که قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار تهران بیان داشت: در سال گذشته یک چهارم از واحدهای تولیدی احیا نشده در شهرستان ملارد به چرخه تولیدی بازگشته و هشت طرح نیز با پیشرفت بیش از ۶٠  درصد در مسیر رفع مشکلاتشان هستند که ٩٠٠ نفر فرصت اشتغال ایجاد خواهند کرد.
 

کد خبر: ۱۹٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha