۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷
۱۰۰ شرکت در تامین تجهیزات پروژه تصفیه خانه «مهاجران» فعال هستند
استاندار همدان:

۱۰۰ شرکت در تامین تجهیزات پروژه تصفیه خانه «مهاجران» فعال هستند

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه بیش از ۱۰۰ شرکت مختلف در ارتباط با تامین تجهیزات پروژه تصفیه خانه مهاجران فعال هستند، گفت: فاز اول این تصفیه‌خانه تکمیل شده و فاز دوم درحال تکمیل است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد ظهر دوشنبه در ادامه بازدیدهای خود از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان همدان از بخش‌های مختلف تصفیه‌خانه مهاجران بازدید کرد و در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: پیرو بازدید دو هفته پیش، جلسه ای در دفتر استانداری با دست‌اندر کاران پروژه آبرسانی به شهر همدان برگزار شد و گزارش‌های آن را مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی بابیان اینکه نماینده ویژه وزیر نیرو به طور مستمر از فرآیند پیشرفت پروژه تصفیه خانه مهاجران بازدید و مسائل و مشکلات آن را مورد بررسی قرار می‌دهد، گفت: بیش از ۱۰۰ شرکت مختلف در ارتباط با تامین تجهیزاتِ پروژه تصفیه خانه مهاجران فعال و درگیر هستند.

استاندار همدان بابیان اینکه عمده‌ کارهای پروژه تصفیه خانه مهاجران انجام شده و تجهیزات مورد نیاز آن نیز در حال انتقال و نصب است، افزود: با توجه به اهمیت خطوط انتقال و ایستگاه‌های پمپاژ، اتصالات لوله‌های اصلی، سلامت و بهداشت آب شرب مردم همدان، اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه با دقت تمام انجام می‌شود.

تامین آب شرب همدان و شهرهای اطراف به تصفیه خانه مهاجران وابسته است

وی با یادآوری اینکه ایستگاه‌های پمپاژ یک، دو و سه تصفیه خانه مهاجران تکمیل شده است، گفت: تامین آب شرب همدان و شهرهای اطراف به تصفیه خانه مهاجران وابسته است؛ بنابراین باید با تمام توان، هرچه سریع‌تر این پروژه تکمیل شود.

استاندار همدان بابیان اینکه جزییات مسائل و مشکلات پروژه آبرسانی به شهر همدان از طرف رئیس جمهور، وزیر نیرو و مجموعه مدیریتی استان، به سرعت در حال پیگیری است، گفت: به جهت اهمیت این پروژه، به حوزه عمرانی ماموریت داده شد تا روزانه گزارشی مبسوط از آخرین اقدامات پروژه آبرسانی تهیه و ارائه کند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه از همه ظرفیت‌ها و امکانات ملی و استانی در راستای حل مشکل آب شرب مردم همدان استفاده می‌کنیم، اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که تاکنون انجام شده، انتقال آب به میزان ۶۰۰ لیتر بر ثانیه انجام شده و تلاش ما بر این است که طی ماه‌های آینده ظرفیت تصفیه به ۱۲۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یابد و انتقال آن هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی بابیان اینکه عمده تجهیزات لازم تصفیه خانه مهاجران دریافت و نصب آن‌ها انجام شده است و برای دریافت سایر تجهیزات مورد نیاز، پیگیری‌های لازم در حال انجام است، گفت: پروژه تصفیه‌خانه مهاجران به‌سرعت در حال انجام است و تاکنون پیشرفت خوبی داشته و با وضعیت و فرآیند پیشرفت کاردر آینده شاهد انتقال آب به میزان ۱۲۰۰ لیتر برثانیه به این تصفیه خانه و پس از آن به شبکه شهری خواهیم بود ضمن اینکه فاز اول تصفیه‌خانه مهاجران تکمیل شده و فاز دوم نیز درحال تکمیل شدن است.

کد خبر: ۱۹۳٬۵۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha